Se indlæg|
90 dages rapportering ændret
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 13/02-2015 14:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
Har set mange ikke rigtigt kan finde ud af de nye regler, med hensyn til de nye regler omkring EDB rapportering af 90 dage.. Det er egentligt meget simpelt, men mange vil gøre det vanskeligt.. Du behøver ikke bruge de små konger og kongerinder der sidder på de vilkårlige kontorer, fordi de ved ikke en dyt om hvad der sker, for de får først besked når de har mistet alle de ekstra penge, som man faranger ynder at give som drikke penge... Offices at which notification can be given: Notification may be given at: • The Immigration Division 1 Office, Chalermprakiat Government Complex,Chaengwattana Rd., Laksi, Bangkok 10210, • Immigration offices elsewhere in Thailand. Jeg vil selv prøve om systemet fungere på denne link som thaivisa har givet, næste gang jeg skal have 90 dage. |
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 13/02-2015 18:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
De nye oplysninger om at man maaske kan udfoere 90 dages rapportering til Immigration over nettet, er vist ikke helt paa plads alle steder endnu, men naar/hvis de bliver det vil det helt sikkert vaere en stor hjaelp for mange. Indtil videre, saa er personlig fremmoede, sende en stedfortraeder eller sende pr. reg. post gode muligheder, som de har vaeret i lang tid med faa problemer. Husk at tidsfristerne for 90 dages rapportering er aendret ved internet rapportering. |
|
|
|
| Yonok |
Lagt på d. 14/02-2015 00:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Jeg vil nu ogsaa foretraekke at møde op personligt,idet jeg mener at med det internet og demenneskelige fejl der let kan opstaa med mail ville jeg ikke føle mig sikker paa at tingene er ok.men veed at flere af mine bekendte har mailet deres gennem lang tid uden problemer. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 14/02-2015 08:21
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Mukke skrev: Har set mange ikke rigtigt kan finde ud af de nye regler, med hensyn til de nye regler omkring EDB rapportering af 90 dage.. Det er egentligt meget simpelt, men mange vil gøre det vanskeligt.. Du behøver ikke bruge de små konger og kongerinder der sidder på de vilkårlige kontorer, fordi de ved ikke en dyt om hvad der sker, for de får først besked når de har mistet alle de ekstra penge, som man faranger ynder at give som drikke penge... Offices at which notification can be given: Notification may be given at: • The Immigration Division 1 Office, Chalermprakiat Government Complex,Chaengwattana Rd., Laksi, Bangkok 10210, • Immigration offices elsewhere in Thailand. Jeg vil selv prøve om systemet fungere på denne link som thaivisa har givet, næste gang jeg skal have 90 dage. Ifoelge immigrationen er det "work in process" saa hoejst sandsynligt virker det ikke paa nuvaerende tidspunkt. Der er ikke nogen nye regler, reglerne er de samme blot er der den forskel at i fremtiden vil man vaere i stand til at rapportere over nettet. Hvis man vil rapportere over nettet skal det ske SENEST 7 dage foer rapporteringsdatoen og hvis ikke man faar en kvittering over nettet skal man rapportere personligt ieller via en repraesentat ndenfor den 7 dages frist man har efter rapporteringsdato. Her er det saa at det som Mukke skriver kommer ind i billedet: Offices at which notification can be given: Notification may be given at: • The Immigration Division 1 Office, Chalermprakiat Government Complex,Chaengwattana Rd., Laksi, Bangkok 10210, • Immigration offices elsewhere in Thailand. Applicants can submit this online application within 15 days and not less than 7 days before the due date of notification. ( see example ) |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.