Se indlæg|
re entry permit
|
|
| handy |
Lagt på d. 18/02-2015 13:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Hej har en ven der er blevet syg og har været indlagt og fået lavet nogle bypass og nu vil forsikringen ha ham hjem og han har et års visa men ikke multi og vil komme igen ligeså snart der er grønt lys fra forsikringen igen og han vil gerne være fri for at skal starte forfra , og jeg mener at ha læst at det kan købes i lufthavnen han er ikke i stand til selv at tage på emigration håber på lidt hurtig hjælp... Vh Handy |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 18/02-2015 13:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
handy skrev: Hej har en ven der er blevet syg og har været indlagt og fået lavet nogle bypass og nu vil forsikringen ha ham hjem og han har et års visa men ikke multi og vil komme igen ligeså snart der er grønt lys fra forsikringen igen og han vil gerne være fri for at skal starte forfra , og jeg mener at ha læst at det kan købes i lufthavnen han er ikke i stand til selv at tage på emigration håber på lidt hurtig hjælp... Vh Handy Mener ikke han behoever at moede personligt paa immigrationen. Det skulle vaere ok at sende en repraesentant. Du angiver ikke hvilket hospital han er paa men f.eks. Bumrungrad har mig bekendt en afdeling der klarer den slags ting. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 18/02-2015 13:42
|
|
hugoboerge skrev: handy skrev: Hej har en ven der er blevet syg og har været indlagt og fået lavet nogle bypass og nu vil forsikringen ha ham hjem og han har et års visa men ikke multi og vil komme igen ligeså snart der er grønt lys fra forsikringen igen og han vil gerne være fri for at skal starte forfra , og jeg mener at ha læst at det kan købes i lufthavnen han er ikke i stand til selv at tage på emigration håber på lidt hurtig hjælp... Vh Handy Mener ikke han behoever at moede personligt paa immigrationen. Det skulle vaere ok at sende en repraesentant. Du angiver ikke hvilket hospital han er paa men f.eks. Bumrungrad har mig bekendt en afdeling der klarer den slags ting. Han har fået lov at komme hjem fra hospitalet og han skal flyve søndag synes bare at ha læst at det kunne købes i lufthavnen blot lidt dyrere en den tusse man slipper med på emigration. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 18/02-2015 14:05
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Det kan købes i lufthavnen. Lige før man går gennem paskontrollen er der et 'skrive-bord' hvor det kan ordnes. Der er skiltet med 're-entry'. Ved ikke hvad det koster. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 19/02-2015 13:39
|
|
Takker ![]() |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 19/02-2015 16:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Men prøv på at være i så god tid som muligt - altså som check-in er mulig. Efter sigende stiger prisen hvis man er i tidsnød . tit. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

. tit.