Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Tillykke. Og prima hjemmeside!!!! Den rummer jo alt, hvad man har behov for i nem og overskuelig information.
Nu er det desværre ikke hver dag, jeg lige kommer på jeres kanter. Men næste gang tjekker jeg ind på en solid gang Massaman plus en Chang (alternativt Singha).
Hvis beskeden er henvendt til mig - og jeg er vist den eneste, der i denne tråd har nævnt noget om Chang - så må jeg betragte den som en grov og helt forfejlet insinuation. Jeg når langt fra Sundhedsstyrelsens grænse på 21 genstande om ugen. End ikke i gennemsnit 21 om måneden.
Men jeg forbeholder mig retten til frit at vælge, om jeg vil drikke øl, cola, vand eller andet til min mad, uden nødvendigvis at skulle udsættes for skæve morsomheder i et åbent forum.
Tillykke. Og prima hjemmeside!!!! Den rummer jo alt, hvad man har behov for i nem og overskuelig information.
Nu er det desværre ikke hver dag, jeg lige kommer på jeres kanter. Men næste gang tjekker jeg ind på en solid gang Massaman plus en Chang (alternativt Singha).
Absolut rimelige priser, i øvrigt.
Glæder mig.
Bjarne
Hej Bjarne
De pæne ord er givet videre til min kammerat, som jeg har smidt dette op for.
Du kan også møde Thai Køkken på Langelands Festivalen, hvis du skulle komme forbi der, hvor de har haft en madbod de sidste 5-6 år.