Se indlæg
 Udskriv debat
Utroskab.
vandango

http://ekstrablad...ro/5455187

Læs også kommentarer - der er lidt at tygge på.

hugoboerge
Det er en gammel nyhed. EB er noget bagud.

lek
1. Thailand (56%)

2. Danmark (46%)

Gammel nyhed eller ej, tror mange farang burde tænke en ekstra gang.
Her ude kaldes det bare noget andet... for det meste.'
poor noi / mia noi

Og så husk at lægge alle dem til som ikke lige ville indrømme de nok alligevel ikke er bigame.

hugoboerge
Utroskab eller ej ? Nu er der mange kvinder i Thailand som har naaet en vis alder og som bliver godt forsoerget som naar et tidspunkt hvor de ikke gider at have sex. Derfor akcepterer de at deres mand har noget koerende ved siden af. Man kan saa diskutere om det er utroskab eller skal vi sige et praktisk arrangement for at bibeholde familielivet og facaden udadtil.

Wangtan
Ahhh...Hugoboerge dér er du lidt ved siden af..tror ikke at der er nogen kvinder som accepterer at deres mand er utro.
Da min Thailandske kone fandt ud af, at jeg havde noget kørende med en meget yngre thai kvinde , sagde konen stop...bada bum bum bum og væk var konen.
Et forløb jeg selvfølgelig idag fortryder voldsomt.
Så jeg tror nu ikke der er nogen som accepterer at deres mand er utro.

lek
hugoboerge skrev:

Utroskab eller ej ? Nu er der mange kvinder i Thailand som har naaet en vis alder og som bliver godt forsoerget som naar et tidspunkt hvor de ikke gider at have sex. Derfor akcepterer de at deres mand har noget koerende ved siden af. Man kan saa diskutere om det er utroskab eller skal vi sige et praktisk arrangement for at bibeholde familielivet og facaden udadtil.

Det er faktisk meget alm med flerkoneri her ude. Jeg kender i hvert fald en del som har flere koner.
Kvinder der har en poor noi, tales der så ikke så meget om, selvom det også er alm.
Om det er de ældre der aksepterer det. måske mest, men bestemt ikke kun.
Det handler om penge / en sponsor, ikke så meget andet.

buick
Nu er poor noi og mia noi ikke det man skal eftertragte herude begge er at betragte som en ekstra ægtefælle med dertil hørende økonomiske ansvar osv

Langt sjover er at have en gik her og der, ingen ansvar ingen tilhørsforhold bare sex

hugoboerge
buick skrev:

Nu er poor noi og mia noi ikke det man skal eftertragte herude begge er at betragte som en ekstra ægtefælle med dertil hørende økonomiske ansvar osv

Langt sjover er at have en gik her og der, ingen ansvar ingen tilhørsforhold bare sex

Dengang hotellet hed Marriott Riverside laa der en bar (den er der sikkert stadigvaek) ved landingsbroen til deres shuttlebaad. Mens vi ventede paa baaden fik vi en snak med en af pigerne bag baren. Hun havde 1 kaereste og 5 giks. Dag nr. 7 holdt hun fri.Smile

1viggovax
utroskab thaier og dansker sammelagt 100%. jeg er aldrig utro jeg boller aldrig uden om hverken til højre eller venstre, når det skal være, så er det lige i midten du, ikke noget med udenoms he he
hygge viggovaxrol

vandango
1viggovax skrev:

utroskab thaier og dansker sammelagt 100%. jeg er aldrig utro jeg boller aldrig uden om hverken til højre eller venstre, når det skal være, så er det lige i midten du, ikke noget med udenoms he he
hygge viggovaxrol

Jeg har diskuteret artiklen sammen med min hustru.

Vi er helt enige om, at vi tilføjer et stort 0 til statestikkerne.

Efter lidt mere end 4 år sammen, ser det ikke ud til at blive et problem for os. Smile

Nirvana
Cambodia og Vietnam og Laos og Myanmar er ikke med på listen til vis man skal skore en kvinde så skal man ta til disse lande
Come As You Are

bannok
Vi er alle sammen så skikkelige, når er i Thailand, som vi sger, det er ikke mig der tæller i statistikken.
Man det bevist op til flere gane at der ikke altid er sammenhæng imellem det vi sger og det vi gør, jeg generaliserer ikke, jeg sger bare at nogen gør det og nogen gør det ikke, med den formulering håber jog ikke at jeg "støder" nogen, anden end min gig.Angel

Wangtan
Ja jeg vil lige komme med en trist lørdags indlæg. Men man skal aligevel passe på. Anders min kære ven, mødte denne Thai kvinde via dating site i sommers. De "faldt" for hinananden og Anders tog til Thailand i September. Pigens familie var fyr og flamme og der blev ingået en aftale om til februar når han kom igen skulle de giftes. Imellem tiden sendte han penge ned hver eneste måned 3000kr. til hende og pæne julegaver. Og de var på skype næsten konstant så vi andre mente at hun nok var god nok. Og hun var glad for ham.
Men da februar kom og billetten var købt plus hotel osv. Hørte han ikke fra hende i 4 dage. Pludselig ringede hun og sagde han ikke skulle komme. Der var noget sygdom i familien. !!
Her i denne uge har han så set på facebook at hun er sammen med sin daværende mand, som hun ellers havde sagt var en ven. Via google translation blev han meget klogere og læste at de faktisk var ganske godt sammen og havde ikke forladt hinanden...
hmmmm...det var en erfaring rigere.
Så han var tæt på at blive poor noi Shock

vandango
Tænk hvad folk gør for penge.
Hele familien var med i den svindelaffære.

birkedhoj
Så er man nok også naiv.
Ville da ikke sende penge over kommune grænsen på de vilkår.
Flyver PE med THAI altid

natty
Synd for Anders med de tabte penge, men af skade bliver han forhåbentligt klog, så han ikke taber hovedet igen.
Hvor er nogle mænd desværre nogle nemme ofre.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Bade-Dyr
Ja, Mænd som Anders kommer jeg aldrig til at forstå.
Men det skal jeg vel heller ikke !!!

Vi er nok bare skruet forskellige sammen, Og gøre tingene på hvert vores måde.

bannok
Der er mange Anders der bliver snydt af Thai damer hver dag, og hvis du ikke kender til havd der sker ja så er du lykkelig uvidende og sender penge til Thai damen, til du finer ud af hvordan tingene hænger sammen.

Man finder skam ikke ud af det lige med det samme, hvem der er ens venner og fjender i Thailand , det kan gå rum tid før du finder ud af, at dem du troede var dine venner, bare udnyttede dig på grund af penge.
Der er mange Thailerne der er meget grådige, sleske og pengefikserede materialister.
Jeg vil vove den påstand at alle Faranger der har boet i Thailand i 10 år eller mere er blevet snydt mindst en gang af uærlige og uhæderlige Thai folk, familie eller ej.

vandango
bannok skrev:

Der er mange Thailerne der er meget grådige, sleske og pengefikserede materialister.

Jeps og hvis de boede i Danmark, ville de stemme på Liberal Alliance. Smile

1viggovax
hvis man kun tager kvinden bagfra, så er det ikke utoskab for hun kan jo dårligt se hvem det er, og det er heller ik voldtægt for hun kan sgu bare gå, hehe.
hygge viggovax

Spring til debat: