Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
De er godt nok ikke kede af det. Dels at blive ved med at sætte priserne op, og når kursen samtidigt når nye uanede højderekorder til 100 baht koster 20.55kr.
De stigninger får bestemt ikke vendt skuden med dalende besøg i Thailand, snarere tvært imod. Men det er typisk thailandsk tankegang, med at hæve prisen i lidt sværere tider.
De er godt nok ikke kede af det. Dels at blive ved med at sætte priserne op, og når kursen samtidigt når nye uanede højderekorder til 100 baht koster 20.55kr.
De stigninger får bestemt ikke vendt skuden med dalende besøg i Thailand, snarere tvært imod. Men det er typisk thailandsk tankegang, med at hæve prisen i lidt sværere tider.
Thailandsk tankegang og dalende besøg i Thailand. Er det ikke den Danske Ambassade vi taler om?
Jeg fik nyt dansk pas paa Ambassaden i Januar 2015
Prisen var 5.400 Baht (Betalt 14.01.2015)
I dag er prisen faldet til 5.300 Baht ifoelge den nye liste
For mig ser det ud som om at priserner er faldet
Det skyldes sikkert kursaendringer Dkr-Thai Baht
Er der nogen, som ved hvorfor prisen paa det "pensionistbrev" vi skal bruge til den aarlige extension ikke er eller har vaeret paa listen over konsulaere ydelser?
Det er da ellers en ydelse, som ambassaden og konsulerne tit leverer.
Prisen har vaeret 1000 baht i alle de aar jeg har faaet det, samt porto hvis det skal sendes.
Jeg fik nyt dansk pas paa Ambassaden i Januar 2015
Prisen var 5.400 Baht (Betalt 14.01.2015)
I dag er prisen faldet til 5.300 Baht ifoelge den nye liste
For mig ser det ud som om at priserner er faldet
Det skyldes sikkert kursaendringer Dkr-Thai Baht
Det samme her!
Fik nyt pas i oktober til 5400 Bath.