Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Plejer at have 12call når jeg er i Thailand, men har helt droppet at ringe til Danmark.
Ligegyldigt hvilket forvalgsnummer jeg bruger, syntes jeg det er alt for dyrt og spild af penge.
I stedet bruger jeg VOIPdiscount app enten på min smartphone eller på tabletten.
Det kræver naturligvis at man er koblet på WIFI internet, men så koster det til gengæld kun 20-25 øre i minuttet, til en hvilken som helst mobiltelefon i Danmark.
Når jeg ringer til en fastnetforbindelse, får jeg flere timer gratis hver uge.
Voipdiscount/mobilevoip fungerer nu også fint på telefon med datadagang i Thailand, så man behøves ikke nødvendigvis at have adgang til wifi.
Ellers så er der jo også muligheden for at tale sammen med f.eks. Appen LINE som næsten alle thaier har, dette betinger jo så at dem du vil tale med i dk installerer LINE og opretter en profil.
Dette kræver så også data på mobilpakken i Thailand.
Voipdiscount/mobilevoip fungerer fint og er billig det samme kan du gøre med Skype, modparten i Danmark behøver ikke at have Skype,du skal bare have beløb på din konto,og her kan du også vælge mellem flere abbonenter afg af hvor meget du ringer til Danmark.Jeg syntes også 12call er blevet dyrt mere end det har været.