Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg mistede undervejs hjem fra Koh Samui både mine nøgler, og desværre også mit pas.
Heldigvis havde jeg mit danske kørekort med, og kunne derfor få lov til at rejse indenrigs. Jeg kontaktede selvfølgelig straks Den Danske Ambassade i Bangkok. Og de forklarede mig hvordan jeg skulle forholde mig til situationen, og hvad jeg skulle gøre for at få et nyt.
De var utrolige hjælpsomme, og servicen var intet andet end perfekt.
I kan læse omkring min suveræne oplevelse med Den Danske Ambassade her.
Og for 40 baht ekstra sender de ens pas, Så man ikke skal til Bangkok Igen, efter det.
2 af dem jeg kender her nede fik nyt pas sidste år, tog 10 dag inden det var i deres postkasse.
Husk at gemme det papir de sender med dit nye pas omkring hvorfor du har fået nyt pas, Samt de bede Immigration overføre diverse stempler.
Da det skal bruges ved Immigration.
Hvis det er med når du modtager dit nye pas, Den ene af dem jeg kender var det ikke med, Så han var en tur forbi Immigration forgæves, Da de SKULLE bruge det papir ved hans Immigration kontor, Men ingen problem da han modtog det fra den Danske Ambassade og tog tilbage til Immigration kontoret..