Se indlæg|
Reddet fra slagtedøden
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 17/03-2015 12:10
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Gadekrydset Miracle er netop blevet hædret ved verdens største hundeshow, Crufts, hvor vovsen løb med 'Friend for life'-prisen, foran 200 andre kandidater. Miracle er da også lidt af en solstrålehistorie. Hunden burde egentlig være endt i maven på sultne vietnamesere, men slap i sidste øjeblik for den kranke skæbne. For to år siden blev Miracle - sammen med andre hunde - læsset på en lastbil i det nordlige Thailand. Kursen blev sat mod Vietnam, hvor hundene skulle slagtes og serveres på lokale restauranter. Heldigvis for Miracle blev lastbilen stoppet af dyreværnsorganisationen 'Soi Dog Foundation', der forsøger at bekæmpe den ulovlige trafik af hunde til Vietnam. Hundene blev dermed reddet fra den sikre død og sat til adoption på Soi Dog Foundations Facebook side. Læs og se nærmere på: Ekstra Bladet Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 17/03-2015 14:17
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Skøn historie
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 17/03-2015 19:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
hvad er det der lige gør at hunde skal være fredet fra at ende på en tallerken? grise er f.eks lige så intiligente dyr og bliver lige så tamme som en hund. hvorfor protestere folk ikke over de spiser marsvin i sydamerika eller at snart hele verden spiser kaniner, duer osv iøvrigt er de fleste soi hunde i thailand langt bedre tjent med at få fred end det liv de fleste af dem vil leve til den dag de dør |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 17/03-2015 19:53
|
Det måden det bliver gjort på, tvivler på der er grise der bliver indfanget som de hunde. Men du har da ret i der er mange soi dog der havde det bedst hvis de blev humant aflivet. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 17/03-2015 22:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
buick skrev: hvad er det der lige gør at hunde skal være fredet fra at ende på en tallerken? grise er f.eks lige så intiligente dyr og bliver lige så tamme som en hund. hvorfor protestere folk ikke over de spiser marsvin i sydamerika eller at snart hele verden spiser kaniner, duer osv iøvrigt er de fleste soi hunde i thailand langt bedre tjent med at få fred end det liv de fleste af dem vil leve til den dag de dør Du er en hård hund – buick. ![]() [img]http://www.thailand-portalen.dk/images/userprofilepics/thumbs/th_[151]1426623459.jpg[/img] is not a valid Image. Jeg har meget svært ved tanken om at vores egen såkaldte ”soi hund” Sophia, evt. skulle have endt sine dage i én Thailandsk suppegryde. Også, selv om hun har ødelagt ret så mange af vores sko den første måned hun flyttede ind. ![]() Rasmus |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 13/05-2015 22:17
|
|
Frem til den 20. maj 2015 kan man på følgende link se en udsendelse om hundetyve og hundekød i Vietnam: - Hundetyve i Vietnam Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/05-2015 02:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Øv! VIDEOEN KAN IKKE AFSPILLES Vi er desværre begrænset til ikke at kunne afspille videoen uden for Danmark af rettighedshaverne. Befinder du dig i Danmark, kan problemet skyldes, at du sidder på en computer med en udenlandsk ip-adresse. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 14/05-2015 07:22
|
Puha vandango du går ikke glip af noget, det simpelhen så forfærdeligt at se på, og jeg har kun lige set 1 minut. Men man burde se den bare for at se hvor ulækre og barbariske de er. Kan bare ikke holde ud og se når folk er så modbydelige overfor hunde, ja dyr i det hele taget.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Hymmer |
Lagt på d. 14/05-2015 11:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Det er helt sikkert forfærdeligt at se på. Og når man som vesterlænding har et andet forhold til hunde bliver det kun værre.... Men de kyllinger som alle her på forummet sikkert nyder med stor velbehag er ofte fremstillet under ligeså forfærdelige forhold. Jeg har ikke været på kyllingefarme her i Østen, men kan fortælle at kyllinger i Danmark på ingen måde har et særligt godt liv. avlsarbejdet og efterspørgselen har gjort at kyllingernes krop slet ikke kan matche de store lår og bryst. Kannibalisme er hverdagskost, og inden nogen begynder at skrive om frilands kyllinger etc. problemerne er de samme. Den eneste forskel er prisen og forbrugerens egen bedre samvittighed....Det er det samme med æglægningshøns, slagtesvin, kalve og slet ikke at tale om mink. Som sagt det er helt sikkert sørgeligt og ikke mindst forfærdeligt at se hundene...men vi ser det fra et kæledyrs synspunkt og Vietnameser ser det som en vare. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 14/05-2015 11:54
|
Jeg er da helt enig med dig hymmer, har heller ikke noget imod de spiser hunde, men de kunne nu godt give dem en human død. I stedet for at fange dem på den måde de gjorde i starten af udsendelsen. Det tvivler jeg sgu godt nok på foregår herhjemme med vores slagtesvin og køer. Men det måske en god ide der kommer focus hvordan de behandler hundene og andre dyr i vietnam og thailand for dens sags skyld. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/06-2015 22:43
|
|
Godt nok ikke fra Thailand af: - http://ekstrablad...al/5617535 Med venlig hilsen
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.