Se indlæg
 Udskriv debat
Qatar airways til 3281 kr
zapper
Qatar airways fejrer 5 års fødselsdag med gode priser til resten af året. Book inden 30 marts og få en billig flybillet og med kort transittid i Doha.

de laveste priser kr. 3281

Book på momondo eller[url] http://www.qatara...epage.page [/url]

Yo baby

Anonym Bruger
De var faktisk ca 200 kr billigere for en måneds tid siden hvor jeg så biletter til helt ned til 3050 kr på de dage jeg skal rejse i Maj/juni. Men da det er en firma rejse så betaler skatten jo halvdelen af differancen og så passede tiderne ikke så godt (feks jeg jeg først er hjemme søndag aften istedet for søndag morgen med Thai)

Men havde deres Airbus 380 ikke været med 8 timers ventetid så havde jeg nok nuppet en rejse på Business :-)

zapper
For alle os der ikke har bestilt endnu er 3282 en fin pris. Jeg har booket til 1 december, og det er da i højsæsonen, og glæder mig til at skulle flyve med deres Airbus 380, der var kun en ½ times længere ventetid i Doha for at flyve med den. Så det bliver nice at prøve den.

Boes
God pris - blev af med det dobbelte med Norwegian på economi plus 19-4
Bkk - CPH non stop
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Anonym Bruger
Jeg ved ikke lige Hvor de priser kommer fra jeg har siddet og kigget efter de sidste 2 dage, og finder kun priser der ligger langt fra 32-3300.kr
Men de er måske væk de billige, iht på min computer!
Har kigget efter til CPH juni og retur 5-6-7 uger senere, men uden held, det er billigere at flyve via Lon/Fra med Thai, der kan jeg heller ikke forstå hvor der ikke kommer billige BKK-CPH men kun den anden vej???

Mvh
Michael

Asian Farmer
Michael Andersen skrev:

Jeg ved ikke lige Hvor de priser kommer fra jeg har siddet og kigget efter de sidste 2 dage, og finder kun priser der ligger langt fra 32-3300.kr
Har kigget efter til CPH juni og retur 5-6-7 uger senere, men uden held, det er billigere at flyve via Lon/Fra med Thai, der kan jeg heller ikke forstå hvor der ikke kommer billige BKK-CPH men kun den anden vej???

Mvh
Michael

Det er kun fra Kbh til BKK de priser gælder.....
Fra Thailand koster det altid en bondegård på landet !
Min datter har booket fra 9/4 til 21/4 med 3 timer og 20 min ventetid ud og 1 time og 35 minutter hjem.
Pris: 3.281 Kr !
Redigeret af Asian Farmer d. 28/03-2015 04:46

zapper
Michael Andersen skrev:

Mvh
Michael

Du skal give en 25 til 30.000 Baht for en rejse men tjek selv denne side for rejser ud af Bangkok

http://flights.ch...9584900996

jens
Norwegian kan gøre det til 3582+ bagage/forplejning efter eget valg 14juni til 1 august.
Det koster jo så 500kr hver vej for bagage/forplejning som jo skal tilvælges i bookingen.
Alternativt til lowfare+ som jo includerer 20kg kan man vælge 2 bagageenheder som er 40 kg for 510kr pr strækning.
http://www.norweg...ssid=96507

zapper
Asian Farmer skrev:

Min datter har booket fra 9/4 til 21/4 med 3 timer og 20 min ventetid ud og 1 time og 35 minutter hjem.
Pris: 3.281 Kr !

Hvad sagde din datter til oplevelsen med Qatar og hvordan var det med drikkevarer om bord gratis eller betaling?

handy
jens skrev:

Norwegian kan gøre det til 3582+ bagage/forplejning efter eget valg 14juni til 1 august.
Det koster jo så 500kr hver vej for bagage/forplejning som jo skal tilvælges i bookingen.
Alternativt til lowfare+ som jo includerer 20kg kan man vælge 2 bagageenheder som er 40 kg for 510kr pr strækning.
http://www.norweg...ssid=96507

kan ikke helt tyde den med extra kuffert på deres hjemmeside vil gerne ha en extra med retur fra Dk har lowfare + er det så 510 meget godt givet ud når spistekammeret skal fyldes op...Smile

Girobank
Hej MA

søg på Qatar Airways hjemme side, der er billetter til ca. 25000 B fra Bangkok til København
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Anonym Bruger
Det billigste jeg har kunne finde, er omkring 34000 for en retur
?
Hvor i mod jeg kan flyve direkte med Norwegien til under 20.kg incl 1.stk bagage checked in!

Mvh

jens
Airfrance har kampagne THailand til DK hvor prisen skulle være ned til ca 20000baht, men om der er sæder til den pris er jo et godt spørgsmål.
http://www.airfra..._deals.htm

dardi
@Handy .. pas på med at indføre mad til Thailand .. Told og bøder kan koste dig dyrt !!!

handy
dardi skrev:

@Handy .. pas på med at indføre mad til Thailand .. Told og bøder kan koste dig dyrt !!!

ved det konen er med hun kan tjekke den ind har aldrig haft problemer tidligere ost og spegepølse ellers hovedsaglig tørvare og måske lidt sild og snaps....god weekend Wink

Spring til debat: