Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Forhistorie:
Min kone og jeg blev gift for ca 5 år siden. For 2 år siden startede hun en thai take away , som efterhånden
kører ret godt ( 4 ansatte ). vi ved at de 3 af de ansatte er på lånt tid , da de har oplyst os om at de har andre planer senere i fremtiden.
Nu er det så at min kone snakker om at få hendes ældste søn herop,for at hjælpe med i forretningen,evt overtage forretningen,når vi ligsom vil til at slappe lidt mere af.
Vi skal i November til bryllup,netop ved den ældste og derved hænger der jo lige pludselig også en svigerdatter med. Vi har naturligvis snakket med dem , om det var noget de var interesseret i , hvis det kunne lade sig gøre.
Det ville de begge gerne.
Det jeg efterlyser er folk med erfaring i at få familiemedlemmer til DK.
Det skal siges at sønnen er 21 år og svigerdatter 20 år.
familie sammenføring får i ikke det har vores muslimske del ødelagt for mange år siden.
Hvis det er børn så skal de være under 12 år og helst ikke have været væk fra mor mere end et år ellers er det meget svært og er de først 18 eller ældre så kan man ikke.
Den mulighed i har er at få dem op som uddannede kokke (skal dokumenteres) der kan lave specielle retter men så skal i aflønne dem med hver 35.000 kr om måneden og iøvrigt kunne bevise at det ikke er muligt at finde kokke som kan det samme inden for eu.
Så det er en meget svær og dyr opgave du vil igang med.
Ps som ansatte vil de få opholds og arbejdstilladelse pga jobbet og vil ikke kunne overtage forretningen
og selv drive den videre i eget navn. ved ophør af ansættelsen skal de rejse hjem igen