Se indlæg|
SES VI ?????
|
|
| Kimpil |
Lagt på d. 26/02-2006 10:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Det er i dag kl. 11, i Nørregade 34 vi mødes for at starte Thai-undervisningen i København op. Jeg håber at se rigtigt mange af jer "mine DTW-venner" derinde. Jeg tror det bliver et supert møde og vi vil både tale om undervisning og ikke mindst DTW. Som en ekstra bonus vil vi forhåbentligt være online med søndagsskolen i Bangkok. Så gnid søvnen ud af øjnene og begiv jer på vej - jeg glæder mig til vi ses Kim Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 24/03-2006 21:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Jeg har været meget lidt på den sidste måned - er der flere oplysninger om hvordan det går?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 24/03-2006 22:20
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Ja, det var mere for at høre om det var blevet lagt i lidt faste rammer ... Nu smutter jeg til Thailand 6/4, så for mit vedkommende ville det først blive fra maj måned.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 25/03-2006 08:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Det svinger lidt fra gang til gang, med hensyn til hvem og hvor mange der kommer, men jeg tror at "stilen" er ved at være på plads. Og så er det også hyggeligt at få lidt godt at spise som afslutning på sessionen. Jeg tager noget med i morgen, men jeg ved endnu ikke hvad.
Peter
|
|
|
|
|
Lagt på d. 25/03-2006 10:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja det er ærgeligt at der er så langt derind ellers ville jegogså gerne ha været med Jeg kan ikke forstå at folk der bor i kbh de ikke deltager Men sådan er der jo so meget bamsen |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 25/03-2006 16:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Det lyder spændende. Koster det penge at være med ? |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 25/03-2006 20:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Nicefarang! det koster 50kr til læreren.Vi skiftes til at medbringe lidt mad eller det flydende.Send PB til Morten Due Henrik |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 26/03-2006 02:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Bamse!! Jeg glæder mig til at se dig på søndagsskolen, og ikke mindst hører dig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Du vil altid være velkommen
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 26/03-2006 12:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 109 |
Halloooo .. er der nogen ??? Jeg var inde i København, Nørregade 34 - klokken 10:50 .. men der var ikke en sjæl, bare en tok grå kedelig baggård. Havde da ellers glædet mig til at hilse på folk i Søndagsskolen. Vil så gerne vide om den kører - og det måske bare mig der er futtet til staden - forgæves. (Lang tur - Haslev/CPH) .. øv![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/03-2006 12:59
|
|
Hejsa Dardi Ja det er inde i den gård op med elevatoren til 3 eller 4 sal og så er det deroppe det foregår Jeg kommer selv fra vordingborg,men jeg syntes det er for langt at køre bamsen Redigeret af d. 26/03-2006 13:00 |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 26/03-2006 13:30
|
|
Er vi enige om at det er den gård lige ved Restaurant Sushi ???? er der en elevator ??? |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 26/03-2006 13:35
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Jeg tror, at det er bedst, København eller Bangkok, at man altid tilmelder sig, inden man dukker op for første gang. Og at man altid melder afbud 24 timer på forhånd, hvis man ikke kommer. Samt at man sikrer sig at udveksle mobilnumre med læreren. /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 26/03-2006 13:50
|
|
Har fået oplyst at det er Morten Due - jeg skal kontakte og tilmelde .. og JA .. vis respækt for tingene og sig til og fra i ordentlig tid. |
|
|
|
| rejseguiden |
Lagt på d. 26/03-2006 19:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Nu snakker i om undervisning i Nørregade og jeg går udfra det er i Kbh, men er der ingen der har viden om der er undervisning herover i det mørke jylland måske i nærheden/eller i Århus. Med venlig hilsen Rejseguiden |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/03-2006 21:00
|
|
hvorfor er der mørke i jydeland Så tænd dog noget lys ![]() Det er ikke så dyrt ![]() bamsen |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 26/03-2006 21:06
|
DARDI! Elevatoren virker ikke i weekenden så vi går ind af den hvide dør med ruden til højre og hele vejen op til femte sal.God motion prøv det selv om 14 dage eller det andet sted i byen på næste søndag,ligeledes på femte sal Tal med Morten Henrik ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/03-2006 18:34
|
|
Hejsa Med jer Ja så kommer den dag hvor bamsen skal i skole Jeg kommer i skolen i københavn på søndag Og hilser på,jeg er bange for at jeg er for dum til at lære noget Men da jeg alligevel er i kbh så vil jeg da lige kigge ind,måske konen vil med,jeg ved ikke om det er tilladt at medbringe ( egen tolk )nej det skal hun ikke være, bamsen |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 29/03-2006 08:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Hej Bamse (og andre interesserede), BEMÆRK: Næste gang, søndag d. 2/4 holder vi undervisningen på Falkoner Alle 53, 5. sal hos Bjarne Jensen Consult. Derefter i Nørregade igen. Peter
|
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 30/03-2006 03:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
undskyld men hvad tid.. |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 30/03-2006 07:13
|
Mugge! Klokken 10 Henrik |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.