Se indlæg
 Udskriv debat
SES VI ?????
Kimpil
Det er i dag kl. 11, i Nørregade 34 vi mødes for at starte Thai-undervisningen i København op. Jeg håber at se rigtigt mange af jer "mine DTW-venner" derinde. Jeg tror det bliver et supert møde og vi vil både tale om undervisning og ikke mindst DTW. Som en ekstra bonus vil vi forhåbentligt være online med søndagsskolen i Bangkok.

Så gnid søvnen ud af øjnene og begiv jer på vej - jeg glæder mig til vi ses

Kim
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på

www.pilegaard-christiansen.dk
christian-s
Jeg har været meget lidt på den sidste måned - er der flere oplysninger om hvordan det går?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

christian-s
Ja, det var mere for at høre om det var blevet lagt i lidt faste rammer ... Nu smutter jeg til Thailand 6/4, så for mit vedkommende ville det først blive fra maj måned.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

paulsenp
Det svinger lidt fra gang til gang, med hensyn til hvem og hvor mange der kommer, men jeg tror at "stilen" er ved at være på plads. Og så er det også hyggeligt at få lidt godt at spise som afslutning på sessionen. Jeg tager noget med i morgen, men jeg ved endnu ikke hvad.
Peter

Davser
Ja det er ærgeligt at der er så langt derind
ellers ville jegogså gerne ha været med
Jeg kan ikke forstå at folk der bor i kbh de ikke deltager
Men sådan er der jo so meget
bamsen

nicefarang
Det lyder spændende. Koster det penge at være med ?

skytte
Nicefarang! det koster 50kr til læreren.Vi skiftes til at medbringe lidt mad eller det flydende.Send PB til Morten Due
Henrik

jesperfrb
Hej Bamse!!

Jeg glæder mig til at se dig på søndagsskolen, og ikke mindst hører digGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

Du vil altid være velkommenWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

dardi
Halloooo .. er der nogen ??? Jeg var inde i København, Nørregade 34 - klokken 10:50 .. men der var ikke en sjæl, bare en tok grå kedelig baggård. Havde da ellers glædet mig til at hilse på folk i Søndagsskolen. Vil så gerne vide om den kører - og det måske bare mig der er futtet til staden - forgæves. (Lang tur - Haslev/CPH) .. øvGrin

Hejsa Dardi
Ja det er inde i den gård op med elevatoren til 3 eller 4 sal og så er det deroppe det foregår
Jeg kommer selv fra vordingborg,men jeg syntes det er for langt at køre
bamsen
Redigeret af d. 26/03-2006 13:00

dardi
Er vi enige om at det er den gård lige ved Restaurant Sushi ???? er der en elevator ???

Robert Kronberg
Jeg tror, at det er bedst, København eller Bangkok, at man altid tilmelder sig, inden man dukker op for første gang.

Og at man altid melder afbud 24 timer på forhånd, hvis man ikke kommer.

Samt at man sikrer sig at udveksle mobilnumre med læreren.

/Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
dardi
Har fået oplyst at det er Morten Due - jeg skal kontakte og tilmelde .. og JA .. vis respækt for tingene og sig til og fra i ordentlig tid.

rejseguiden
Nu snakker i om undervisning i Nørregade og jeg går udfra det er i Kbh, men er der ingen der har viden om der er undervisning herover i det mørke jylland måske i nærheden/eller i Århus.

Med venlig hilsen
Rejseguiden

hvorfor er der mørke i jydeland
Så tænd dog noget lys Grin
Det er ikke så dyrt Grin
bamsen

skytte
DARDI! Elevatoren virker ikke i weekenden så vi går ind af den hvide dør med ruden til højre og hele vejen op til femte sal.God motion prøv det selv om 14 dage eller det andet sted i byen på næste søndag,ligeledes på femte sal Tal med Morten
HenrikGrin

Hejsa Med jer
Ja så kommer den dag hvor bamsen skal i skole
Jeg kommer i skolen i københavn på søndag
Og hilser på,jeg er bange for at jeg er for dum til at lære noget
Men da jeg alligevel er i kbh så vil jeg da lige kigge ind,måske konen vil med,jeg ved ikke om det er tilladt at medbringe ( egen tolk Grin )
nej det skal hun ikke være,
bamsen

paulsenp
Hej Bamse (og andre interesserede),

BEMÆRK: Næste gang, søndag d. 2/4 holder vi undervisningen på Falkoner Alle 53, 5. sal hos Bjarne Jensen Consult.

Derefter i Nørregade igen.
Peter

mugge
undskyld men hvad tid..

skytte
Mugge! Klokken 10
Henrik

Spring til debat: