Se indlæg
 Udskriv debat
Køb af lejlighed Phuket
Wangtan
Vi er så småt begyndt at kigge efter en mindre lejlighed på Phuket. Det skal absolut IKKE være falang luksus, men helt alm. "thai standard" 2 værelser.
Men vi aner ikke hvor man skal kigge eller søge. Selv hustru har søgt på nettet. Men der dukker ikke rigtig nogle websider op for thaier. Alt er til Falangs . ( ved ikke om det evt skyldes søgemaskinerne ) .
Nogen som kender til thailandske lejligheds sider fra Phuket .?
God påske derude Smile

Hymmer
Her er masser af lejligheder til salg.

Kan næsten regne ud i ikke er her. Og det kommer osse an på hvad du mener med ikke luksus.

Hvad er dit budget??

Jeg ville osse gerne købe, men er blevet rådet til at vente da der en stor over pukkel og der forventes lavere priser.

Så måske leje på kort sigt og selv udforske hvad markedet byder på...

Girobank
Vi er så småt begyndt at kigge efter en mindre lejlighed på Phuket. Det skal absolut IKKE være falang luksus, men helt alm. "thai standard" 2 værelser.

Hvis jeg kigger lidt tilbage, så er du kæreste med en pige fra LAOS? og nu kigger du efter hus i Thailand.

Tænk dig godt om inden du "handler", start med at leje!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Conrad
@Kanyarat,

Naar du skriver "thai standard" lejlighed, hvad mener du saa med det?

Hvis det er hvad jeg forstaar ved det, saa lad vaere med at se efter noget paa internettet, men kom til Phuket og se dig omkring, for naar du ser den slags lejligheder, saa har du maaske ikke lyst til at bo der.

Hvis du har en Thai hustru, saa koeb et hus, de er forholdsvis billigere end lejligheder, men husk at faa en 30 aars leje-kontrakt, det er jo ikke altid at aegteskaber holder i laengden.

Men jeg vil ogsaa raade dig til at leje foerst i et par aar og i den tid, se om Phuket er noget for dig og hvor paa Phuket, da oens forskellige omraader er meget forskellige.

Jeg koebte hus og har nu solgt det efter 7 aar og jeg fik mere end jeg havde betalt og sparede huslejen i de 7 aar, men ikke alle er saa heldige.

Men der er meget til salg og meget er til salg i mange aar, saa mange af dem som skal saelge, de maa tit saelge med et paent tab.

Lejepriser er ikke saa hoeje paa Phuket, hvis du kommer ud omkring paa oen, f.eks. hvor jeg bor 3 uger endnu, ca. midt paa Phuket, 6 km til Surin og Ban Tao strandene og 5 km til Tesco, Makro, Home Pro osv., der kan du i en lille fredelig mobaan leje et halvt dobbelthus for 6-7000 baht/md, der er stue, 2 sovevaerelser, bad og koekken samt lille have med sala til afslapning om dagen og parkering af bilen og MC om natten.

Wangtan
Hejsa og tak for hjælpen.. Vi kigger og venter..
Nej Giro , det er ikke mig som har en kæreste fra Laos, jeg hjælper blot lidt min veninde i Laos Smile)

Spring til debat: