Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Stor var min glæde da jeg så at det fremover skulle være muligt, at foretage den obligatoriske 90 dages rapportering online fra første april 2015. Desværre gik det lidt som forventet: Efter at have udfyldt første side med personlige oplysninger og klikket "Next" fik jeg besked " Venligst henvend dig på det lokale immigrationskontor" .. Nå pyt, måske næste gang
Er der nogen som har prøvet, og måske endda fået det til at virke ?
Stor var min glæde da jeg så at det fremover skulle være muligt, at foretage den obligatoriske 90 dages rapportering online fra første april 2015. Desværre gik det lidt som forventet: Efter at have udfyldt første side med personlige oplysninger og klikket "Next" fik jeg besked " Venligst henvend dig på det lokale immigrationskontor" .. Nå pyt, måske næste gang
Er der nogen som har prøvet, og måske endda fået det til at virke ?
http://extranet.i...7Action.do
Hvis man foelger brugsanvisningen og vil rapportere elektronisk skal man indrapportere minimum 7 dage foer indrapporteringsdatoen. Det er muligt at du ikke har fulgt anvisningen og derfor faaet den besked du fik.
Hvis man foelger brugsanvisningen og vil rapportere elektronisk skal man indrapportere minimum 7 dage foer indrapporteringsdatoen. Det er muligt at du ikke har fulgt anvisningen og derfor faaet den besked du fik.
Jeg har sendt mit idag med posten som jeg plejer.
Kan jo læse der er en del fejl, begynder vanskeligheder som jo er at forvente.
Som jeg vil vente og se hvordan det kommer til at køre.
Der ud over kan jeg at de har valgt ikke at bruger det ekstra sikkerhed til deres hjemme side, Det ekstra S i deres adresse.
De bruger jo HTTP og ikke HTTPS, Det er nu engang svært at forstå (for mig) At de IKKE vælger at gøre dette på den sikker måde.
Det var selvfølgelig også optimistisk at det skulle virke fra dag 1.
Regner med at rejse til Danmark i juni for at nyde lidt af sommeren der, så det varer længe før jeg skal på immigration igen ... måske virker det til den tid.
Iøvrigt er det lidt sjovt at de har valgt kun at supporterer Internet Explorer som Microsoft nu er ved at udfase
Nu kan man bare copy link adressen og indsætte den F.eks i google chrome.
Og den åben som i Internet Explore.
Har lige prøvet igen, og det virker fint.
Der ud over har de fleste andre Browser en Internet Explore Emulator, Så der er problem også løst.
Omkring de laver den til Internet Explore.
Et sted på siden læste jeg, at det var i første omgang til Explore, og senere andre Browser, Så mon ikke det kommer, Når det er oppe og køre, og virker, Det vil jeg tro.