Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hvem har ikke mødt denne mand på sin færden i thailand spc i khao san hvor han har underholdt meget...er død i en trafikulykke i pattaya måske grundet af alkohol....
http://pattayaone...oad-crash/
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
Natty, ikke meget at se og erfare fra 5 star aircon kølige hotel lounges, ud på asfalten og de skæve fortove så vil du opleve noget.
Jeg vil nu hellere gense nogle udsendelser på Tv9 - Khon Khon Khon - hvor de lavede et fabelagtigt portræt af den gamle muslimske fisker der er vist først på den Youtube vid, det var godt TV.
Jeg har heller aldrig hørt om ham.
Men det er nok ikke så meget de store bekvemme hotellers skyld.
Det er nok nærmere, at jeg afskyr rygsæk-og ring-i-næsen-miljøet omkring Khao San området, og kommer der aldrig
Til gengæld har jeg set en tilsvarende sjov personlighed i Pattaya.
Nok samme baggrund for at "klæde sig ud"
Det var Phra Aphai Manee, en karakter fra et af de mest kendte thailandske eventyr.
Han er min avatar, Sudsakhons far i eventyret. Moderen er den fede havheks med hugtænderne man kan se som statue i vandkanten på mange strande. Især i Rayong, hvor en del af handlingen udspiller sig (nærmere Koh Samet)
Fede havhekse har jeg set mange af, ikke bare som statuer eller som udklædt