Se indlæg|
Kursen på Baht idag
|
|
| jh |
Lagt på d. 13/04-2015 17:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
Hold kæft det er bare surt sjov med kursen på Baht,lige som den begynder at stige en smule bliver den sku hurtigt smidt i gulvet igen. http://bankexchan...DKK&to=THB |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 13/04-2015 17:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
i dag hedder den 4.60 iflg her men det får du ikke i banken her for et par dage siden gav vekslestederne i bangkok lufthavn 3.84 pr krone. Mit bud er at vi ender på 4-4.2 pr krone og her vil den blive i årene frem |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 13/04-2015 17:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Ja, hver gang man tror kursen ikke kan blive værre endnu, så bliver den det alligevel :-(
|
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 13/04-2015 20:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
buick skrev: i dag hedder den 4.60 iflg her men det får du ikke i banken her for et par dage siden gav vekslestederne i bangkok lufthavn 3.84 pr krone. Mit bud er at vi ender på 4-4.2 pr krone og her vil den blive i årene frem Ja ok men 4,60 er fanme også for lidt at tænke sig for 4 mdr siden fik jeg 5,47. Ja lufthavnen skal man aldrig veksle noget kun i yderste tilfælde,der bliver man taget røven på så det det batter.Og nej bankerne giver ikke i nærhed af hvad Sia Monye gør. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 13/04-2015 21:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
buick skrev: i dag hedder den 4.60 iflg her men det får du ikke i banken her for et par dage siden gav vekslestederne i bangkok lufthavn 3.84 pr krone. Mit bud er at vi ender på 4-4.2 pr krone og her vil den blive i årene frem Ja eller måske lavere endnu, heldigvis kan man leve af bananer og ris. |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 14/04-2015 12:29
|
Jeg tvivler på den bliver lavere end 4 selv om thai bahten nok bliver stærkere i fremtiden euroen vil nok stige og dermed få kronen til at følge bahten op ad i værdi men bananer og ris?? det kommer jo så an på om man absolut skal bo et turist/sex sted eller vil bo på landet og spise rigtig mad. vandango skrev: buick skrev: i dag hedder den 4.60 iflg her men det får du ikke i banken her for et par dage siden gav vekslestederne i bangkok lufthavn 3.84 pr krone. Mit bud er at vi ender på 4-4.2 pr krone og her vil den blive i årene frem Ja eller måske lavere endnu, heldigvis kan man leve af bananer og ris. |
|
|
|
| Angela-dk |
Lagt på d. 14/04-2015 15:17
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
buick skrev: Fint måske alle russer holder sig væk nuJeg tvivler på den bliver lavere end 4 selv om thai bahten nok bliver stærkere i fremtiden euroen vil nok stige og dermed få kronen til at følge bahten op ad i værdi men bananer og ris?? det kommer jo så an på om man absolut skal bo et turist/sex sted eller vil bo på landet og spise rigtig mad. vandango skrev: buick skrev: i dag hedder den 4.60 iflg her men det får du ikke i banken her for et par dage siden gav vekslestederne i bangkok lufthavn 3.84 pr krone. Mit bud er at vi ender på 4-4.2 pr krone og her vil den blive i årene frem Ja eller måske lavere endnu, heldigvis kan man leve af bananer og ris. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/04-2015 15:43
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Jeg har godt nok sagt det før, men Baht'en styrke har intet med thailands økonomi at gøre men alt med EU's økonomi. Der er altså ikke tale om at Baht'en er stærk og det ses da også da kursen på Baht i det store hele følger USD. Tjek kursudviklingen på USD og baht og se hvordan de i store træk følges ad. THB - http://www.screen...O8dKoKBkcN USD - http://www.screen.../tekChxcLq Så hvis vi skal se en markant forbedring i kursen skal vi altså håbe på at vi får løst nogle af de europæiske problemer. I mellemtiden er jeg da glad for udviklingen, for det forbedrer vores konkurrenceevne og giver os boligejere mulighed for lave renter. |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 14/04-2015 15:50
|
Nu er det ikke alle russere som er tossede, specielt ikke hvis du regner dem fra der tiltrækkes af sex byerne pattaya og phuket Angela-dk skrev: buick skrev: Fint måske alle russer holder sig væk nuJeg tvivler på den bliver lavere end 4 selv om thai bahten nok bliver stærkere i fremtiden euroen vil nok stige og dermed få kronen til at følge bahten op ad i værdi men bananer og ris?? det kommer jo så an på om man absolut skal bo et turist/sex sted eller vil bo på landet og spise rigtig mad. vandango skrev: buick skrev: i dag hedder den 4.60 iflg her men det får du ikke i banken her for et par dage siden gav vekslestederne i bangkok lufthavn 3.84 pr krone. Mit bud er at vi ender på 4-4.2 pr krone og her vil den blive i årene frem Ja eller måske lavere endnu, heldigvis kan man leve af bananer og ris. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 08/05-2015 11:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Godt nyt: http://www.bangko...de-further - og lad os håbe på en stærkere DKK, nu stormen ser ud til at løje af og renten er på vej op. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/05-2015 13:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
JohnBKK skrev: Godt nyt: http://www.bangko...de-further - og lad os håbe på en stærkere DKK, nu stormen ser ud til at løje af og renten er på vej op. Jeg kunne nu personligt godt klare et halvt år mere med dårlig kurs og lave renter. Mit F5 lån udløber her til nytår og selvom renterne var lave her i februar så var det for dyrt at konvertere forud for ville skulle betale så høj difference rente at det ikke var attraktivt. Men kan godt forstå jer der lever på en dansk indkomst i Thailand finder det lidt presset. Som det ser ud nu falder kronen lidt idag men ikke så meget som den vandt igår. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.