Se indlæg
 Udskriv debat
Mystisl opkald.
Yonok
eg fik lige et underligt opkald fra en kvinde der påstod hun var fra immigration og skulle vide hvornår mit visum udløber.
Det HAR jeg da aldrig før været ude for.så derfor checkede jeg nummeret bagefter-det viste sig at høre hjemme i Chiang Mai hvor de jo ihvertfald intet imigrations kontor har-men det undrer jo en lidt hvad det gik ud på...

Yonok
Ok. ringede til imigration her i byen som sagde at de aldrig ringer til folk,så jeg bad hende checke nummeret og det viste sig at det var fra imigration i Mae Sai,hvilket hun heller ikke forstod for jeg ordner jo alt vedr. visa her i byen nu hvor vi har fået vores eget kontor.men kan jo være at de ikke kan forstå at jeg ikke har været der længe.

GAMBIT
Der er Immigrations kontor i Chaing mai.

Mukke
Man kunne jo også tænke sig, at de bare vil være venlige, for dette kan man altså også opleve i Thailand...

Yonok
Ja Mukke-det HAR jeg også oplevet ved flere lejligheder.

hugoboerge
Maaske en hemmelig beundrerinde ? Smile

Vaer nu paapasselig saa konen ikke finder ud af det saa en vis legemsdel bliver givet til aenderne eller gaessene.Smile

Spoeg tilside. Det er ikke rart at faa saadan et uopfordret opkald.

Mukke
hugoboerge skrev:

Vaer nu paapasselig saa konen ikke finder ud af det saa en vis legemsdel bliver givet til aenderne eller gaessene.Smile

Hvis du mener, at du som såkaldt EXPERT på siden her, skal komme med en lummertone som denne, ja så er livet jo bare herligt..

Mener faktisk ikke, at en med din erfaring, skulle komme med jokes som denne...

hugoboerge
Mukke skrev:

hugoboerge skrev:

Hvis du mener, at du som såkaldt EXPERT på siden her, skal komme med en lummertone som denne, ja så er livet jo bare herligt..

Mener faktisk ikke, at en med din erfaring, skulle komme med jokes som denne...

Mukke - venligst laeg maerke til hvad jeg skriver til allersidst.
Det er ikke rart at faa saadan et uopfordret opkald.[

cesse
GAMBIT skrev:

Der er Immigrations kontor i Chaing mai.

Der er faktisk to Immigrations kontorer i Chiang Mai Pfft

Webmaster
Noget andet og så ikke helt alligevel. Det er da også til at få spat af alle de reklame opkald og beskeder man modtager i tide og utide.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
buick
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Webmaster skrev:

Noget andet og så ikke helt alligevel. Det er da også til at få spat af alle de reklame opkald og beskeder man modtager i tide og utide.

Yonok
Vel egentlig nemt løst-får damen til at ringe deop idag og hører hvad det gik ud på.

Spring til debat: