Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
det er bare en tanke som har strejfet mig hvis jeg nu flytter hjem til dk jeg bor nu i thailand og min datter har dansk og thailansk pas men ikke noget fuldt dansk cpr nr hun mangler de sidste 4 nummere..men hvis man flytter hjem så for hun de sidste 4 det er jeg godt klar over...men hvad så hvis vi senere flytter til thailand igen mister hun så de sidste 4 nummere og skal man så starte forfra hvis man flytter hjem igen......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
det er bare en tanke som har strejfet mig hvis jeg nu flytter hjem til dk jeg bor nu i thailand og min datter har dansk og thailansk pas men ikke noget fuldt dansk cpr nr hun mangler de sidste 4 nummere..men hvis man flytter hjem så for hun de sidste 4 det er jeg godt klar over...men hvad så hvis vi senere flytter til thailand igen mister hun så de sidste 4 nummere og skal man så starte forfra hvis man flytter hjem igen......
Hvis i flytter til DK tilmeldes i i Folkeregisteret og din datter faar saa tildelt sit cpr nummer og det maa hun saa leve med resten af sin tilvaerelse. Hvis man flytter fra DK og bliver udmeldt fra Folkeregisteret er ikke ensbetydende at man mister sit cpr nummer eller de sidste 4 cifre.