Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
En blondine skulle med SAS fra København til Paris. (SK565) Da alle de rejsene gik om bord i flyet, satte én blondine sig på et af de første sæderækker i flyet. Stewardessen på flyet opdagede hurtigt at blondinen havde sat sig på et forkert sæde, og bad henne venligst flytte ned på sin plads bagerst i flyet. Det ville hun ikke – hun var jo kommet som én af de første passager ind i flyet og mente at det nu var hendes plads!
Lige meget hvad stewardessen prøvede af forklaringer blondinen, så ville hun ikke flytte sig. Til sidst henvendte Stewardessen sig til flyets Kaptajn med problemstillingen med blondinen. ”Ikke noget problem” sagde Kaptajnen: ”Den klarer jeg nemt, da jeg selv er gift med én blondine” og forlod cockpittet for at sætte sig ved siden af blondinen.
Kaptajnen: ”Nå - De skal også til Rom ser jeg?”
Blondinen: ”Nej - det skal jeg ikke, jeg skal til Paris!”
Kaptajnen: ”Så tror jeg at De sidder i den forkerte ende af flyet – for det her er lige som DSB toget til Esbjerg. Første halvdel af toget køre til Esbjerg, medens sidste halvdel af toget kun køre til Fredericia station!”
Blondinen: ”Mange tak skal De have Hr. Kaptajn – så må jeg nok hellere sætte mig ned bagerst i flyet for ikke at ende i Rom sammen med Dem!”
En blondine havde vundet 65.500 Kr. i Lotto.
”Hvad har du så tænkt dig at bruge pengene til?” spurgte hendes veninde:
”De 65.000 Kr. har jeg tænkt mig at bruge på at få et kørekort – de sidste 500 Kr. kan vi så gå ud og spise for…!”