Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Visa Run og forlængelser
 Udskriv debat
Visa
Ole Boye
Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan få mit ophold her i Thailand forlænget med 3 til 6
måneder.
Jeg kom her på et turist visa på 30 dg. fik det herefter forlænget med 30 dg og herefter igen med 60 dg
for at besøge min kone.
Nu vil jeg gerne høre om jeg kan tage ud af landet til et naboland og starte forfra igen eller jeg skal tilbage
til Danmark og hvor langtid skal jeg være ude af Thailand.

Grunden til mit spørgsmål er at jeg vil bosætte mig her, men vil helst vente 3 til 6 måneder med at tage til Danmark da jeg har noget andet jeg skal ordne og kan så få lavet visa på den Thailandske ambassade.

På forhånd tak Ole

Yonok
Hvis du opfylder betingelserne for et Non O(retirement) skal du blot have 90 dages ophold på turist visa for at få lavet det om-kan du gøre på imigration division 1 i Bangkok.Ellers er din eneste mulighed at de godtager endnu et visa-run-men de har jo strammet gevaldigt op på det,så det er nok op til humøret på pågældende den dag.

Asian Farmer
Ved udløb af dit Visit Wife extension skal du til et naboland. Det gir 14 dage, derefter på imigrationen og få yderligere 60 dages Visit Wife extension.
Næste gang skal du forlade Thailand via International Airport.

Spring til debat: