Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Der sker ingenting ifm. udrejsen. Først når hun (eller han) igen søger visum vil han/hun - som du beskriver visumoverskridelsen - blive tildelt 5 års karens.
Det vil ikke gøre nogen forskel, selv om han/hun udrejser fra Hamburg. Tyskland er også et Schengen-land, så det vil blive registreret hvornår han/hun er udrejst.
Jeg opdagede det selv ifm. at jeg mødte min (nu) ekskone her i Danmark. Jeg fandt først ud af at hun faktisk havde opholdt sig ulovligt i Danmark, da hun var rejst hjem igen. Derfor valgte vi slet ikke at søge visum igen, da vi kendte udfaldet af en sådan ansøgning. I stedet blev vi gift i hendes hjemland, og søgte familiesammenføring til DK derfra.
En ansøgning om familiesammenføring påvirkes ikke af en evt. karens, der er pålagt pga. visumoverskridelse.
Redigeret af lincoln1242 d. 04/05-2015 21:39