Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Restauranter og spisesteder i Thailand
 Udskriv debat
Jul i Thailand 2015?
laur2806
Hey, en veninde og jeg skal rejse rundt i Thailand til november og overvejer lidt at blive der til efter nytår.. er der nogle af jer der har erfaring med jul i Thailand? da jeg er stor fan af den danske jul, ville jeg helst gerne finde et sted hvor man kan få dansk julemad osv.. Nogle der kender til gode steder at fejre jul i ThailandSmile?

Kim Ludvigsen
Mon ikke de forskellige danskejede restaurationer vil servere dansk julemad. Hvis du fortæller, hvor i Thailand du vil være på den tid, er der sikkert nogle, som kan komme med forslag.

Men forbered dig på en skuffelse med hensyn til resten af julen. Enkelte storcentre pynter lidt op - i form at et enkelt juletræ eller lignende - men ellers vil du ikke opleve ret meget, der minder dig om en dansk jul.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Fido
laur2806 skrev:

Hey, en veninde og jeg skal rejse rundt i Thailand til november og overvejer lidt at blive der til efter nytår.. er der nogle af jer der har erfaring med jul i Thailand? da jeg er stor fan af den danske jul, ville jeg helst gerne finde et sted hvor man kan få dansk julemad osv.. Nogle der kender til gode steder at fejre jul i ThailandSmile?

Der er jo selvfølgelig Stable Lodge rol
One man's ceiling is another man's floor

hugoboerge
Fido skrev:

laur2806 skrev:

Der er jo selvfølgelig Stable Lodge rol

Helt klart Stable Lodge - der er ikke noget at klage over deres julearrangementer.

laur2806
Vi ville helst gerne undgå juleaften i Bangkok.. Vi tænkte lidt at tage til en af de thailandske øerSmile
Hvis nogle af jer har opholdt jer på en thailandsk ø, under juleaften, må i meget gerne sige til?Grin

natty
laur2806 skrev:

Vi ville helst gerne undgå juleaften i Bangkok.. Vi tænkte lidt at tage til en af de thailandske øerSmile
Hvis nogle af jer har opholdt jer på en thailandsk ø, under juleaften, må i meget gerne sige til?Grin

Jamen jeg var på øen Koh Samet juleaften sidste år, og det var der absolut intet dansk jul over, ihvertfald ikke der hvor jeg opholdt mig. Det passede mig nu meget fint, da jeg netop var flygtet fra den danske jul.

I må nok finde et område som frekventeres af danskere, som bor i Thailand eller med mange danske turister, altså Bangkok, Pattaya, eller hvad med at bestille bord på et af de hoteller med mange danske charterturister, på feks. Phuket?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

dutling68
laur2806 skrev:

bor i privat så lav jeres mad selv det plejer jeg at gøre og du kan næsten få alt her evt tage noget kulør med..men ellers gør som der bliver sagt tjeck evt hoteller eller andre spisesteder ud så skal i nok få jeres julemad....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Spring til debat: