Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Vil bare høre om der skulle være nogen som ved hvad for en kanal der sender Danmarks kamp i nat?
Nu hvor der er 2 kampe samtidig, sidst var det jo på PPTV men de har jo kun 1 kanal, som jeg kan se det?
Og vil undgå at skulle alle kanaler igennem i nat for at finde kampen, så hvis nogen ved det vil jeg være meget taknemlig???
Vil bare høre om der skulle være nogen som ved hvad for en kanal der sender Danmarks kamp i nat?
Nu hvor der er 2 kampe samtidig, sidst var det jo på PPTV men de har jo kun 1 kanal, som jeg kan se det?
Og vil undgå at skulle alle kanaler igennem i nat for at finde kampen, så hvis nogen ved det vil jeg være meget taknemlig???
Lidt sent at spoerge synes jeg. Men kampen blev streamet live her:
http://www.pptvth...d.com/live
Ellers kan jeg kun anbefale og hvad jeg har opfordret til adskillige gange: Koeb Bangkok Post om loerdagen. I sportssektionen er angivet hvad der vises af sport i den kommende uge.