Se indlæg|
Norwegien BKK-CPH
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/06-2015 02:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Er der nogen som kan fortælle om det er alt man skal betale for på Norwegien, når man flyver på deres billige billetter, her tænker på vand er det gratis? Har fundet ud af at det koster ekstra at få mad/alkohol/sodavand men hvad med almindelig vand??? |
|
|
|
| President |
Lagt på d. 26/06-2015 04:39
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
Alt koster, vand 25. kr. tæpper koster, intet er gratis |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/06-2015 04:44
|
Mange tak for det hurtige svar, er det en rigtig pris du giver 25.kr for en flaske vand, det lyder jo fuldstændig vandvidigt? Jeg kunne måske forstå hvis det var bath? |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 26/06-2015 06:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Alm. vand skal de give dig, uden omkostninger...... Prøvede det selv for en del år siden med et andet lavprisselskab. De tog kun deres lokale valuta og det havde jeg ikke, ej heller et kredit kort. Jeg kunne få alm. vand, det var de forpligtiget til sagde de...... Men måske det har ændret sig siden..... |
|
|
|
| Anjin |
Lagt på d. 26/06-2015 07:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 170 |
Norwegian udleverer alm vand på anmodning, uden beregning. En flaske vand koster ca 25 kroner som allerede nævnt ovenfor. Du kan jo købe i lufthavnen - efter security-checket - og medbringe i flyet, hvis du ikke vil købe i flyet. |
|
|
|
| aabo |
Lagt på d. 26/06-2015 09:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Man skal også lige huske, at i Norwegians fly kan man kun betale med kort - altså kan man ikke betale med kontanter.
Hvorfor selv gøre i dag, hvad du kan få andre til at gøre i morgen.
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/06-2015 12:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Jer der har prøvet, hvordan er komforten i deres langdistance fly ellers? Jeg overvejer en tur til Las Vegas / LA næste år og der er det faktisk Norwegian der har de bedste forbindelser og samtidig er de ret billige hvis jeg altså booker nu. Men om man skal betale for ting ombord er vel et mindre problem, medmindre man planlægger at drikke sig en kæp i øret. |
|
|
|
| aabo |
Lagt på d. 26/06-2015 13:17
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Jeg har fløjet med Norwegian København - Bangkok og retur med Dreamlineren i marts/april måned i år. Jeg synes, at komforten er bedre en de maskiner, som Thai Air og Qatar Air flyver med. Men ellers kan man ikke beklage sig over servicen ombord i Norwegian, den var stort set ikke til at få øje på. Maden på returrejsen var noget stærkt thaimad, men jeg er så "heldig" at have diabetes2 og havde bestilt diabetikermad, og det var en ganske lækker lakseret. Hvad kan man forvente, når billetprisen København - Bangkok og retur er ca. 4.000 kr. Jeg skal afsted igen til september - også denne gang med Norwegian. Hvorfor selv gøre i dag, hvad du kan få andre til at gøre i morgen.
|
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 26/06-2015 14:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Er der gratis internet på turen til Thailand? Jeg var med Norwegian til Stockholm for nylig, og der var der gratis internet. Jeg rejser lidt modvilligt med Norwegian senere i år, men hvis der er gratis internet, så opvejer det nærmest manglen på service.
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/06-2015 15:58
|
Er der nogen der har erfaring mht computer og raske i håndbagage, fordi de skriver lille computer/taske og det er sku da et vidt begreb, jeg har en Dell computer i taske og gider ikke problemer i lufthavnen? |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 26/06-2015 16:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Da jeg nu af Phandango von Bathman er blevet udnævnt til Google Meister her på siden, så har jeg brugt 2 min. af min dyrebare tid på at finde dette til dig Michael. http://www.cph.dk...andbagage/ Du skriver "computer og raske" - det må være taske du mener, ikke? Når du skal igennem security, så tager du din Dell ud af tasken, og placerer den i en bakke på transportbåndet, tasken lægger du i en anden bakke, bælter, mobil, mønter, briller osv. i endnu en anden bakke, og så går du igennem scanneren og forhåbentlig er alt i orden. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 26/06-2015 17:01
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
JohnBKK skrev: Da jeg nu af Phandango von Bathman er blevet udnævnt til Google Meister her på siden, så har jeg brugt 2 min. af min dyrebare tid på at finde dette til dig Michael. http://www.cph.dk...andbagage/ Du skriver "computer og raske" - det må være taske du mener, ikke? Når du skal igennem security, så tager du din Dell ud af tasken, og placerer den i en bakke på transportbåndet, tasken lægger du i en anden bakke, bælter, mobil, mønter, briller osv. i endnu en anden bakke, og så går du igennem scanneren og forhåbentlig er alt i orden. Tror du har spildt din tid. Problemet for Michael er næppe lufthavnens security-check - men nærmere hvad Norwegian accepterer som 'hånd-bagage' ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/06-2015 17:01
|
Johnbkk tak for svaret, men det var nu mere ved checkin jeg tænkte på, fordi de skriver lille computer/raske! Men jeg har så hørt fra anden side, at ingen problemer med en laptop i taske! Men ellers tak for hjælpen |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 26/06-2015 17:11
|
|
@milex: Aha, ja så må jeg beklage, Norwegian har jeg aldrig fløjet med. @Michael: Hvad er en "lille computer/raske" ? Noget jeg er gået glip af mht. tech. udvikling?
Redigeret af JohnBKK d. 26/06-2015 17:21 |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 26/06-2015 17:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Den er god nok 25kr for en vand og 40kr for en øl, her er menukortet. http://www.norweg...july14.pdf Og mht underholdningssystemet kan jeg ikke finde noget om det også koster. Mht sæder har de jo samme konfiguration som qatar på economy med 9 sæder på tværs og 31-32" sædeafstand, vi har prøvet qatars B787 og det er verdens smalleste flysæder(VI GØR DET ALDRIG IGEN) Jeg tror bare vi fortsætter med at flyve med emirates, der har vi givet ca 4000kr de sidste mange gange alt incl med udrejse i juli eller december. Vel at mærke med 2-4 timers ventetid i Dubai. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 26/06-2015 17:56
|
|
Hvad med Emirates B-777 har de ikke også presset et sæde mere ind på tværs? |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/06-2015 18:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
Jo det har de, de benytter 3 4 3 konfigurationen. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 26/06-2015 18:04
|
|
Ja, korrekt, fandt den lige på Seatguru: http://www.seatgu...ass_V2.php Synes bedre om 2-5-2 - men IKKE sidde i midten! |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 26/06-2015 19:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Jo men der er sæderne 17" bredde excl armlæn, i B787 er de 17,2" incl armlæn. Så det kommer jo også an på hvordan man måler bredden i 787 er sæderne så tætte at der er en udskæring i sæderyggen til armlænet. Så reelt er sæderne 3-5 cm smallere i B787, og går du ind og kigger anmeldelser af qatar på airlinequality så går sædebredden igen negativt når det er ture med B787 der anmeldes. Det er nok derfor at qatar er begyndt at købe A350 istedet da der er plads til 9 sæder af rigtige 18" på tværs. Så i den virkelige verden er sæderne væsentligt smallere i B787, og vi har fløjet mange gange med emirates 777 og en enkelt gang med qatars B787. Så jeg burde vide hvad jeg taler om. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 26/06-2015 20:04
|
|
Hvad så med sædehøjden og dybden i Emirates B-777? Sædet kan også være for højt, så man får ondt i læggen. Fløj flere gange med MAS i B-777, det var sgu´ som at sidde på en bænk, så kort var sædet. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.