Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Oksekød i korat
kylling
HEJ
Er der nogle her på siden der ved hvor man købe noget ordentligt oksekød i korat.

Jeg er træt altid spise svinekød,kylling,samt fisk, mangler en god bøf.
på forhånd Tak for hjælpen hvis jeg får svar?

milex
Er ikke sikker - men prøv her:

www.koratchef.com

kylling
milex skrev:

Er ikke sikker - men prøv her:

www.koratchef.com

Tak kilde men det skal ikke være færdigretter men kun kød

milex
The Mall Smile

kylling
I kælderen eller hvad??
Der en der har fortalt mig (husker ikke hvem) at der en forretning der også sælger garant mad i The mall men kigger hver gang og kan ikke fonde den??

milex
Næppe i kælderen.

Men supermarkedet har stor set alt - bla. dansk ost til 2700 baht pr. kilo. hmmmm

Så prøv der.

vandango
Kan ikke huske at jeg har set oksekød nogen steder, har så heller ikke ledt efter det.
Jeg ville dog kigge efter det i den store lotus tesco, og spørge slagterne om, om de f.eks har t-bone steaks.
Mig bekendt er t-bone steak det eneste oksekød jeg nogen sinde har set thaier spise, du kan få det på mange restauranter i byen samt på det store marked save one.
Ærgeligt at jeg er i danmark nu, kunne lynhurtigt have spurgt en af mine venner der sælger mad, hun køber alle sine varer fra vare biler der kommer forbi hos hende dagligt.
Har dog ikke set oksekød i slagter bilen, men sådanne noget kan bestilles.
Slagter og grøntbilerne kører rundt i vores område, egentlig ret ok, hvis man ikke lige gider at køre ud og shoppe.

Nåh ja min veninde har tilbudt mig at lave oksebøffer til mig, hun har tidligere arbejdet på en amerikansk restaurant, så ja det kan købes i korat.

click
Makro har da alt i oksekød hakket T_bone eysrip osv.osv.
adressen er her

http://wikimapia....akro-Korat

Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Spring til debat: