Se indlæg|
Stickmanweekly
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 05/07-2015 12:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Dagens emne hos Stick er... well... gabende kedsommeligt, synes han gentager sig selv, og tøserne? Uha, har da aldrig set så grimme varaner som dem han finder, enten i Pattaya ell. omkring Suckcumbitch Road. Nå, men dagens sjoveste er dette spørgsmål til Sunbelt Legal: "Question 2: I would like your help in reversing the biggest mistake of my life - marrying my Thai wife. I want to divorce her because she is crazy. She is a controlling bitch and the romance and love has gone from our 4-year union. I want out and I want out now. Are there grounds for me to divorce her because she is mental? If there are, what is required? She is crazy. I will give you an example. Recently my wife started going to bed wearing eyeglasses. Not contact lenses, but eyeglasses. She explained that this was because in her dreams she sees me with another woman, but she cannot make out who that woman is because her eyesight is not good, so she is now sleeping with eyeglasses so she identify the woman she sees me with in her dreams is. My wife is mad! Please help me find a way to divorce her. I don't want to flee her as she would follow and I don't want to go back to America. I'd be very grateful for your assistance." ![]() http://www.stickm...-Myths.htm |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 05/07-2015 16:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Det lyder da meget normalt for en thai dame, jeg kan ikke se noget, galt i at hun sover med briller for at bedre at kunne se i sine drømme, men det kan godt være jeg er miljøskadet efter en dekade i Thailand og enda gift med en thai kvinde. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 05/07-2015 16:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 05/07-2015 19:59
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
bannok skrev: Det lyder da meget normalt for en thai dame, jeg kan ikke se noget, galt i at hun sover med briller for at bedre at kunne se i sine drømme, men det kan godt være jeg er miljøskadet efter en dekade i Thailand og enda gift med en thai kvinde.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Mykland |
Lagt på d. 05/07-2015 20:12
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
He he, "Suckcumbitch Road", den har jeg sgu ikke set før ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/07-2015 19:18
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
JohnBKK skrev: Dagens emne hos Stick er... well... gabende kedsommeligt, synes han gentager sig selv, og tøserne? Uha, har da aldrig set så grimme varaner som dem han finder, enten i Pattaya ell. omkring Suckcumbitch Road. Nå, men dagens sjoveste er dette spørgsmål til Sunbelt Legal: "Question 2: I would like your help in reversing the biggest mistake of my life - marrying my Thai wife. I want to divorce her because she is crazy. She is a controlling bitch and the romance and love has gone from our 4-year union. I want out and I want out now. Are there grounds for me to divorce her because she is mental? If there are, what is required? She is crazy. I will give you an example. Recently my wife started going to bed wearing eyeglasses. Not contact lenses, but eyeglasses. She explained that this was because in her dreams she sees me with another woman, but she cannot make out who that woman is because her eyesight is not good, so she is now sleeping with eyeglasses so she identify the woman she sees me with in her dreams is. My wife is mad! Please help me find a way to divorce her. I don't want to flee her as she would follow and I don't want to go back to America. I'd be very grateful for your assistance." ![]() http://www.stickm...-Myths.htm Ja, den historie med kvinden der sover med briller var sgu sjov nok. Vi kan vel hurtigt blive enige om at thailandske kvinder er ekstremt jealous, og hvis de ikke er det, så er der først grund til at være bange. Men ja, søndagens Stickman var lidt kedelig, hans 10 myter om barpiger tror jeg næppe nogen kan blive overrasket over, MEN den sidste myte omkring at Thailands økonomi ville brase sammen hvis bar- og prostitutionsmiljøerne lukkede ned, den er jeg i tvivl om hvorvidt alle folk egentlig er med på? Jeg får sommetider det indtryk at folk tror at Thailand kun holder sig kørende via penge herfra? Sexturismen er kun en lille del af hele turismen, og turismen er kun en lille del af hele økonomien. Så desværre, Mr. Cheap Charlie, dine barfines og 20 baht drikkepenge holder ikke elefanten gående. Men jeg mistænker også Hr. Stick for med vilje at vise de grimmeste kvinder frem, for at skære hans pointe ud, en pointe der handler om hvordan Thailands rolle som sexdestination daler år for år. Redigeret af Anonym Bruger d. 07/07-2015 19:27 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.