Se indlæg|
NON O marriage visa LAOS
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 17/07-2015 05:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
Hej Har jeg forstået vedlagte indlæg på Thaivisa rigtigt.. Man kan tage til Laos til dette konsulat på den anden side af broen i Nong Kai og få et NON O marriage visa med få dokumenter, uden at dokumentere indtægt. http://www.thaivi...vannakhet/ |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/07-2015 06:21
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Det er ikke ved Nong Khai. Savannakhet ligger ved Mukdahan. Jeg forstår indlægget på samme måde som dig. Det er måske lykkedes for nogen, at de ikke har skulle dokumentere indtægt, men mon ikke det er slut nu, når det står på Thai visa. Det officielle Thailand følger jo også med på nettet. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 17/07-2015 09:56
|
John nu er det ikke første gang denne er op at vende, så det går åbenbart... Vedkommende der har skrevet det indlæg på siden der, siger, at det er noget alle kan gøre og har kunne gøre meget længe.. har jeg nu konstateret.. Nå men jeg har jo mit retirement, så tænker ikke i de baner.. |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 17/07-2015 10:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
Der står ikke noget om krav til indtægt på den thailandske ambassades hjemmeside. http://thaiembass...nt-o-visa/ Kommer kravet om indtægt ikke først når der søges om 'extension of stay' i Thailand? |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 17/07-2015 10:42
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
THansen skrev: Der står ikke noget om krav til indtægt på den thailandske ambassades hjemmeside. http://thaiembass...nt-o-visa/ Kommer kravet om indtægt ikke først når der søges om 'extension of stay' i Thailand? THansen jeg mener at du er inde paa det rigtige. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 20/07-2015 09:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
hugoboerge skrev: ....THansen skrev: Der står ikke noget om krav til indtægt på den thailandske ambassades hjemmeside. http://thaiembass...nt-o-visa/ Kommer kravet om indtægt ikke først når der søges om 'extension of stay' i Thailand? THansen jeg mener at du er inde paa det rigtige. kan kun sige på Ambassaden i Danmark vil de nu se dokumentation for indkomst når du ansøger om non visa men derfor behøver det ikke være noget de retter sig efter i Laos synes altid de har været meget fremme i skoene på Amba i Hellerup... ![]() |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 20/07-2015 12:08
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Handy, var det et sådant visum du ansøgte om? 2. Category O due to familial ties 2.1. Based on the ground of marriage Any foreign nationals married to a Thai national can apply for a Non-Immigrant O visa (marriage visa). Applicants are to bring the following documents along with the application form duly completed; Actual passport (valid at least six months and in good condition for a single entry Non-Immigrant visa and valid at least one and a half year for one year Non-Immigrant visa with multiple entries) Copy of the passport Copy of the roundtrip tickets or reservation Copy of the residence permit AND/OR a copy of the yellow CPR card if you are a non-Danish national residing in Denmark One colored passport picture taken no longer than six months Copy of marriage certificate plus an undersigned copy of spouse’s passport AND Thai ID Appropriate fee in cash or check only Each application must contain all the required documents. One copy of the document, e.g. flight ticket, cannot be shared with other applicants. Each applicant must have their own copy. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 20/07-2015 13:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
milex skrev: Handy, var det et sådant visum du ansøgte om? 2. Category O due to familial ties 2.1. Based on the ground of marriage Any foreign nationals married to a Thai national can apply for a Non-Immigrant O visa (marriage visa). Applicants are to bring the following documents along with the application form duly completed; Actual passport (valid at least six months and in good condition for a single entry Non-Immigrant visa and valid at least one and a half year for one year Non-Immigrant visa with multiple entries) Copy of the passport Copy of the roundtrip tickets or reservation Copy of the residence permit AND/OR a copy of the yellow CPR card if you are a non-Danish national residing in Denmark One colored passport picture taken no longer than six months Copy of marriage certificate plus an undersigned copy of spouse’s passport AND Thai ID Appropriate fee in cash or check only Each application must contain all the required documents. One copy of the document, e.g. flight ticket, cannot be shared with other applicants. Each applicant must have their own copy. har det fra en ven der lige har været der , jeg har ikke lavet visa i Danmark de sidste 3 år der fyldte jeg 50 år og forlænger det så i Thailand så ved ikke hvilket visa andet en det var non.... |
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 22/07-2015 10:56
|
John skrev: Det er ikke ved Nong Khai. Savannakhet ligger ved Mukdahan. Jeg forstår indlægget på samme måde som dig. Det er måske lykkedes for nogen, at de ikke har skulle dokumentere indtægt, men mon ikke det er slut nu, når det står på Thai visa. Det officielle Thailand følger jo også med på nettet. John dette kunne jo godt tænkes, men hvis man læste lidt om sagen, ville man kunne konstatere, at sådan har det været i mere end 5. år... Jeg har lige forklaret vores mindre bemidlede farangs i byen, hvad man kan gøre, hvis man som gift elller ikke lige har de penge der skal til ved den normale procedure med den lokale emigration.. Det viste sig, at en allerede benyttede sig af denne model, så han kunne jo forklare os alle, hvor nemt det var altså hvis man har bil og ikke bor lige ved en grænseovergang... Så det fungere bare og man skal bare have de forlangte kopier med sig og ikke andet og de 5.000.- baht, så har man 15 måneders multy married visa til Thailand.. Jeg bruger det ikke selv, for jeg kan endnu gøre brug af mit retirement requirement, så jeg vil ikke endu tage turen, men måske næste gang, når jeg har fået nyt pas... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.