Se indlæg|
iPhone5 og Bluetooth
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 22/07-2015 11:00
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Det her er generelt. Min soen har opgraderet til en iPhone6 og har vaeret saa rar og give mig sin aflagte iPhone5. Jeg har et problem og det er at iPhone5 vil ikke laese signaler fra andre telefoner saasom min gamle telefon saa jeg kan ikke overfoere kontaktnr., ringetoner, billeder etc til iPhone5. Er der nogen som har en loesning paa det problem ? Mvh |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/07-2015 11:04
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Køb en ordenlig mobil sorry kunne ikke lade være
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 22/07-2015 11:35
|
Takker, men det er et svar man ikke rigtig kan bruge til noget. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 22/07-2015 11:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 700 |
hugoboerge skrev: Det her er generelt. Min soen har opgraderet til en iPhone6 og har vaeret saa rar og give mig sin aflagte iPhone5. Jeg har et problem og det er at iPhone5 vil ikke laese signaler fra andre telefoner saasom min gamle telefon saa jeg kan ikke overfoere kontaktnr., ringetoner, billeder etc til iPhone5. Er der nogen som har en loesning paa det problem ? Mvh Gem alle dine kontakter på simkort i gamle tlf når du sætter denne i iphone har du dem og gemmer i telefon. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 22/07-2015 11:39
|
|
jh skrev: hugoboerge skrev: Det her er generelt. Min soen har opgraderet til en iPhone6 og har vaeret saa rar og give mig sin aflagte iPhone5. Jeg har et problem og det er at iPhone5 vil ikke laese signaler fra andre telefoner saasom min gamle telefon saa jeg kan ikke overfoere kontaktnr., ringetoner, billeder etc til iPhone5. Er der nogen som har en loesning paa det problem ? Mvh Gem alle dine kontakter på simkort i gamle tlf når du sætter denne i iphone har du dem og gemmer i telefon. http://meremobil....il-iphone/ |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 22/07-2015 11:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Forudsætter der bruges samme type sim kort. Hvis din gl. Telefon kan sikkerhedskopieres til skyen er det måske en mulighed. Jeg er ikke så skarp på det. Tror du kan få hjælp af Kim Ludvigsen til det.. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 22/07-2015 11:44
|
Takker jh, problemet er at Bluetooth i iPhone5 vil ikke snakke sammen med andre. |
|
|
|
| jh |
Lagt på d. 22/07-2015 11:55
|
|
Ja jeg har selv prøvet det for en 4-5 år siden og da var der sku ikke de store oplysninger som der er i dag. Nej Aple er ikke hvem som helst de kører sku deres eget løb. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/07-2015 17:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det tror jeg ikke, jeg tror at du måske laver en fejl. Har lige købt et Bluetooth headset og parret med tablet og mobilephone, det foregik uden nogen som helst problemer, og virker perfekt. Om Bluetooth sidder på en iPhone eller android enheder er hip som hap, jeg tror at bluetooth er en standard, og et simpelt modul der er tilbygget. Op på pruh-hesten hugoboerge og læs dig til hvordan man gør. F.eks på ældre bluetooth enheder skal jeg indtaste 0000 for mit headsæt, på nyere enheder parrer headsættet sig uden koder. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 22/07-2015 17:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Har selv Iphone 4 . 5 . 6 . 6 Plus Med hensyn til kontakter,stik din Iphone4 ind i din Mac,gå ind i Itunes gem kontakter,stik din Iphone 5 ind i din Mac.gendan efter din Ihone 4,vupti.....Bluetooth burde virke på alle indheder,men gå hen i TUT Com de hjælper dig gerne med at overføre og få Bluetooth op at køre ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 22/07-2015 18:59
|
Klovn skrev: Har selv Iphone 4 . 5 . 6 . 6 Plus Med hensyn til kontakter,stik din Iphone4 ind i din Mac,gå ind i Itunes gem kontakter,stik din Iphone 5 ind i din Mac.gendan efter din Ihone 4,vupti.....Bluetooth burde virke på alle indheder,men gå hen i TUT Com de hjælper dig gerne med at overføre og få Bluetooth op at køre ![]() Nu har jeg ikke en Mac. Hvor ligger TUT com ? |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 23/07-2015 12:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Hej Hugo Tut Com.ligger i Pattaya ( wat thai ) stor bygning med alt elektronik og en del andre ting bla.en starbuck cofee...men du skal da bare finde et sted hvor de sælger telefoner,mon ikke der findes en flink Thai ? |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/07-2015 14:25
|
Klovn skrev: Hej Hugo Tut Com.ligger i Pattaya ( wat thai ) stor bygning med alt elektronik og en del andre ting bla.en starbuck cofee...men du skal da bare finde et sted hvor de sælger telefoner,mon ikke der findes en flink Thai ? Det ligner en tur ned til en Apple store i Bangkok. |
|
|
|
| Angela-dk |
Lagt på d. 23/07-2015 17:07
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
birkedhoj skrev: send alt med bluetooth - overfør alle telefonens filer dokumenter mm -Forudsætter der bruges samme type sim kort. Hvis din gl. Telefon kan sikkerhedskopieres til skyen er det måske en mulighed. Jeg er ikke så skarp på det. Tror du kan få hjælp af Kim Ludvigsen til det.. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 23/07-2015 18:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Problemet er jo, at hugoboerge lige netop ikke kan få Bluetooth til at virke. Hugoboerge, du må kunne bruge iTunes på en almindelig computer, hvis du har sådan en. Det skulle ikke være nødvendigt med en Mac. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/07-2015 05:49
|
Problemet er at iPhone naar den er taendt med Bluetooth og leder efter f.eks. min gamle telefon hvor Bluetooth ogsaa er taendt er at iPhone ikke kan finde andre apparater med Bluetooth bl.a. mine to baerbare. Soegemaskinen paa iPhone snurrer rundt. Ret irriterende. Men Apple gaar vist nok deres egne vegne. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.