Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der en der kan oversætte dette for mig. Min kone laver hele tiden de forkerte papier.
Håber i kan hjælpe.
Dokumentation for, at (min kone) har forældremyndigheden over (hendes datter) Den dokumentation, vi har modtaget, er ikke tilstrækkelig.
Ifølge Udlændingestyrelsens oplysninger vedrørende forældremyndighed i Thailand, hvor forældrene ikke er gift, er den retsgyldige dokumentation for at moderen har forældremyndigheden over barnet et dokument med titlen Interviewrapport om for- ældremyndighed (Interrogation maintenance of a child).
Imidlertid følges dokumentet ifølge vores oplysninger af 3 vidneerklæringer ligeledes udfærdiget af det lokale distriktskontor (amphur), hvoraf det ene vidne er moderen. Vidnerne erklærer ligeledes, at det er moderen, der har draget omsorg for barnet under dets opvækst.
Alternativt til de tre vidneerklæringer kan dokumentation for forældremyndigheden være et dokument udstedt af det lokale District Office, hvoraf det fremgår, at vidne- afhøringerne har fundet sted, og bekræfter moderens forklaring.