Se indlæg|
Arbejde I Thiland
|
|
| Mikkel |
Lagt på d. 06/03-2006 17:50
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Efter et praktik-ophold på 6 måneder i Thailand og hjemkomst i slutningen af januar, vil jeg nu MEGET gerne tilbage, men for, at bo og arbejde. Sidder i øjeblikket og skriver bachelor-opgave og bliver uddannet pædagog i slutningen af Juni. Har forsøgt, at søge efter forskellige sider og links, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan finde noget med relevans. Så jeg ville høre om der var nogen der havde nogen ideer, kontakter eller steder som kunne hjælpe? venlig hilsen Mikkel |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/03-2006 18:08
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej Mikke, Jeg forstår dig godt. Men generelt er der kun en vej til Thailand, og det er at samle lidt penge, lave en masse research, opsige sin lejlighed og flyve herud. Du skal være meget heldig eller have meget gode kvalifikationer, hvis nogen vil ansætte dig på forhånd. Et praktik-ophold giver kun begrænset erfaring med Thailand. Og hvis du ikke har blot nogen erfaring med landet, så vil du ikke være pengene værd - man kan jo få en Thai fra BUI eller ABAC for kun 10-12,000 baht. Måske du skulle overveje, idet du er pædagog, at blive engelsklærer herude? Så tag straks kontakt med Clyde her på siden, og så kan han måske hjælpe dig. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/03-2006 18:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Eller endnu bedre, gå ind og kig på forummet http://www.ajarn.com , der er det foretrukne forum hvad dette angår. rinpoche Hejsa Rinpoche Jeg lavede din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 07/03-2006 11:19 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.