Se indlæg
 Udskriv debat
Så lidt betalte Jytte og Bent for villaen i Thailand
Thomas72

http://ekstrablad...nd/5685455

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

vandango
Det er jo ikke særlig mange m² under tag og beliggenhed taget i betragtning, syntes jeg at det er alt for dyrt.

Var med i Hammerslag engang, der mener jeg at prisen var det halve.

hugoboerge
vandango skrev:

Det er jo ikke særlig mange m² under tag og beliggenhed taget i betragtning, syntes jeg at det er alt for dyrt.

Var med i Hammerslag engang, der mener jeg at prisen var det halve.

Prismaessigt er jeg helt enig med Vandango. Om prisen paa et tidligere tidspunkt var nede paa det halve mener jeg ikke. Men man kan jo proeve og lede efter Hammerslaget paa YouTube.

Beliggenheden er ud til en landevej og alt afhaengig af beliggenhed i resortet har man udsigt til de 300 tinder (Sam Roy Yod) fra den nedre terrasse.

vandango
Fandt et lille klip fra projekt tiden, da var startprisen 497.000 kr., så jeg huskede forkert.
DR. har desværre ikke dette Hammerslags afsnit mere på deres hjemmeside.

Denne pris er dog mere spiselig.

Webmaster
vandango skrev:

Fandt et lille klip fra projekt tiden, da var startprisen 497.000 kr., så jeg huskede forkert.

Det her du tænker på? Link
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
chaingmai
nu er jytte og bent glade for deres køb og tilfreds med tilværelsen i thailand..........er det trods alt ikke hovedsagen ..............lad så andre ha, ondt et vist sted over prisen....................LOL LOL

Anonym Bruger
Priserne er altid meget højere når vi har med skandinavere at gøre.....men uden at jeg har været der selv, så ser det ud til at være god stardard og fin kvalitet til prisen når man kigger på hjemmesiden.

Jeg mener dog at netop dette projekt og personerne bag har haft lidt bøvl som før har været omtalt her på siden, hvor jeg sikkert selv har hældt benzin på bålet.

Husene ligger under 1 km fra kysten/vandet, men til gengæld vel ca. 30 km fra Hua Hin, så det henvender sig nok mest til golf og tennis segmentet...stille og rolige omgivelser.

vandango
Webmaster skrev:

vandango skrev:

Det her du tænker på? Link

Ja det var dette jeg ledte efter - tak.

GAMBIT
Haha, mægleren fra Svendborg er en klovn.

Fotofreak
chaingmai skrev:

nu er jytte og bent glade for deres køb og tilfreds med tilværelsen i thailand..........er det trods alt ikke hovedsagen ..............lad så andre ha, ondt et vist sted over prisen....................LOL LOL

Præcis: For hvis både køber og sælger er tilfredse med handlen, så skal vi andre ikke blande os.

M.v.h. Fotofreak

hugoboerge
JS skrev:

Priserne er altid meget højere når vi har med skandinavere at gøre.....men uden at jeg har været der selv, så ser det ud til at være god stardard og fin kvalitet til prisen når man kigger på hjemmesiden.

Jeg mener dog at netop dette projekt og personerne bag har haft lidt bøvl som før har været omtalt her på siden, hvor jeg sikkert selv har hældt benzin på bålet.

Husene ligger under 1 km fra kysten/vandet, men til gengæld vel ca. 30 km fra Hua Hin, så det henvender sig nok mest til golf og tennis segmentet...stille og rolige omgivelser.

1. Min personlige mening - prisen er i overkanten. Jeg har besoegt stedet flere gange naar vi har vaeret ved Dolphin Bay Resort.
2. Standard - uden at have boet der dvs. leje saa ser standarden ud til at vaere helt i top.
3. Der var noget boevl for en del aar siden og Web har fjernet traaden. Der var problemer med en el-regning.
4. Der er et stykke ned til vandet men saa har man ogsaa 5km strand man kan udforske.
5. Ca 40 km til Hua Hin og ca. 20km til Pranburi hvor der er et stort Tesco Lotus chopping center.
6. Tennis baner findes paa resortet.
7. Mht golf skal man i naerheden af Hua Hin
8. Stille og rolige omgivelser - helt korrekt. Ingen natklubber ingen discos.

Eneste ulempe hvis man kan kalde det for det er at husene ligger klods op ad hinanden og paa trods af at der er noget svoemmepoel imellem er der klar udsigt til hvad genboen overfor foretager sig.

Een af mine tidligere kolleger koebte et hus der for nogle aar siden og betalte omkring DKK 1m og han har ikke noget at klage over. Maaske noget dyrt hvis man kun er paa ferie i 3 uger af aaret.

En nabo i landsbyen hvor vi bor lejede et hus over nytaar og han og hans familie var utrolig tilfreds med stedet.

Til gengaeld kan man leje sit hus ud resten af tiden.

Nu bor vi selv ca. 240 km fra Dolphin Bay Resort og det vil tage ca. lidt over 2 1/2 time at komme dertil saa vi har ikke behov for en sommer residens eller vinter residens.

Min mening. At aegteparret er glade for at bo der og at de har fundet prisen i orden, jamen saa er det kun godt.

Mange danskere som laeser artiklen bliver garanteret moegmisundelige, men det er saa deres problem.

Spring til debat: