Se indlæg|
MBOX TIL TV I THAILAND
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 26/08-2015 06:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
Er der nogen her på siden der har forstand på dette med mbox for tv. Her i byen taler englænderne ikke om andet og mange har den nu i stedet for true vision og cth fordi man kan se de samme programmer og meget mere. De påstår det koster 11000 baht for de første 2 år og derefter 6000 baht for 2 år. Jeg har ikke en dyt forstand på noget sådant så hvis nogen kan forklare mig hvad det er vil jeg være glad.. Det er jo noget billigere end true vision med alle deres 10 år gamle programmer. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 26/08-2015 11:31
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Mukke skrev: Er der nogen her på siden der har forstand på dette med mbox for tv. Her i byen taler englænderne ikke om andet og mange har den nu i stedet for true vision og cth fordi man kan se de samme programmer og meget mere. De påstår det koster 11000 baht for de første 2 år og derefter 6000 baht for 2 år. Jeg har ikke en dyt forstand på noget sådant så hvis nogen kan forklare mig hvad det er vil jeg være glad.. Det er jo noget billigere end true vision med alle deres 10 år gamle programmer. En mulighed: https://www.thaie...ndroid.php |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 26/08-2015 11:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Jeg er også lidt træt af True vision vi betaler 2592,84 om måneden for 3 bokse med gammelt skrammel (film) det eneste jeg rigtigt bruger er F1, lidt andet sport og så børnekanalerne som er rigtigt gode og med små børn er det jo pisse godt med engelsk talende børneprogrammer
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| johnhelt |
Lagt på d. 26/08-2015 11:53
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
@Mukke, det er en Android boks som jeg klart vil anbefale at du kober. Du kan så installere NTV.MX som fungerer perfekt, inkl. ALLE danske kanaler. Du behøves blot en internet hastighed på omkring de 10-15MB. Hvis det er True's og CTH's kanaler du er efter vil jeg anbefale ILIKEHDTV.COM som er en Thailand's service. Du har de fleste True kanaler + CTH's Premier League kanaler samt alle SKY's kanaler for THB450/Mdr. Begge servicer kan du også se direkte på din computer, hvis du vil afprøve dem lidt inden at du køber en Android boks, som jeg forøvrigt vil anbefale at du køer hos Lazada. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

det eneste jeg rigtigt bruger er F1, lidt andet sport og så børnekanalerne som er rigtigt gode og med små børn er det jo pisse godt med engelsk talende børneprogrammer