Se indlæg|
legalisere på Ambasaden
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/09-2015 05:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Hej nogen der ved og man for en vielsesattest med sig igen samme dag eller den bliver tilsendt for man den med ville vi bestille hotelværelse og blive og ordne den i det Thailandske udenrigs ministerie dagen der på... og så lige et andet spørgsmål skal også ha bekræftet indkomst mht mit visa men det skal først fornyes den 26 nov og hade bestemt for at gøre det med post men nu vi skal der ind af alligevel måske der er nogen der er klar over om der er en grænse for hvor gammel en legalisering af indkomst må være før de for den på emigration... god weekend Handy |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 11/09-2015 06:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Hej nogen der ved og man for en vielsesattest med sig igen samme dag eller den bliver tilsendt for man den med ville vi bestille hotelværelse og blive og ordne den i det Thailandske udenrigs ministerie dagen der på... Jeg sendte den på mail først og fik så en bekræftelse på at den var i orden og kom medoriginal papirerne det tog 1/2 time så var jeg ude af døren igen i Udenrigsministeriet kan man betale sig for en Express sag vi tog fra Phuket og kom hjem samme aften med alt i orden og så lige et andet spørgsmål skal også ha bekræftet indkomst mht mit visa men det skal først fornyes den 26 nov og hade bestemt for at gøre det med post men nu vi skal der ind af alligevel måske der er nogen der er klar over om der er en grænse for hvor gammel en legalisering af indkomst må være før de for den på emigration... De vil have max 30 dage gammel ellers er den ugyldig påstår emigration Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/09-2015 06:19
|
|
Takker mange gange....![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/09-2015 06:23
|
|
click skrev: Hej nogen der ved og man for en vielsesattest med sig igen samme dag eller den bliver tilsendt for man den med ville vi bestille hotelværelse og blive og ordne den i det Thailandske udenrigs ministerie dagen der på... Jeg sendte den på mail først og fik så en bekræftelse på at den var i orden og kom medoriginal papirerne det tog 1/2 time så var jeg ude af døren igen i Udenrigsministeriet kan man betale sig for en Express sag vi tog fra Phuket og kom hjem samme aften med alt i orden og så lige et andet spørgsmål skal også ha bekræftet indkomst mht mit visa men det skal først fornyes den 26 nov og hade bestemt for at gøre det med post men nu vi skal der ind af alligevel måske der er nogen der er klar over om der er en grænse for hvor gammel en legalisering af indkomst må være før de for den på emigration... De vil have max 30 dage gammel ellers er den ugyldig påstår emigration lige et spørgsmål mere bestilte du tid på Ambassaden.... |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 11/09-2015 06:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
hos imigration i jomtien accepter de oversættelse fra konsul,ambasaden op til 3 mdr gl. det var i juni mdr i år for mit vedkommende.hvis de skal bruge lægeattesr 3o dage gl max. og bank statsment 2+3 dage hygge hej sa viggovax sattahip |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/09-2015 06:27
|
|
1viggovax skrev: hos imigration i jomtien accepter de oversættelse fra konsul,ambasaden op til 3 mdr gl. det var i juni mdr i år for mit vedkommende.hvis de skal bruge lægeattesr 3o dage gl max. og bank statsment 2+3 dage hygge hej sa viggovax sattahip takker Viggo skal også på Jomtien. |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 11/09-2015 06:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
lige et spørgsmål mere bestilte du tid på Ambassaden.... Både ja og nej jeg aftalte med Jacob der var der dengang at jeg kom den og den dag til åbningstid og kørte direkte videre efter den 1/2 time det tog på ambassaden til FSR. og alt gik som fod i hose
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/09-2015 07:13
|
|
click skrev: lige et spørgsmål mere bestilte du tid på Ambassaden.... Både ja og nej jeg aftalte med Jacob der var der dengang at jeg kom den og den dag til åbningstid og kørte direkte videre efter den 1/2 time det tog på ambassaden til FSR. og alt gik som fod i hosetakker modtager den oversatte kopi mandag så sender jeg dem den forlods pr mail og ringer så og høre om jeg evt kan få en tid lige ved åbnings tid så vi også ville kunne nå det hele på en og samme dag. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.