Se indlæg
 Udskriv debat
Finansiering af condo
larsmand
Jeg har været i Thailand en del gange og kunne måske på et tidspunkt blive fristet til at købe en mindre condo... Da jeg ikke har alle penge til handlen søger jeg finansiering af denne.. Er der mulighed som i Danmark at få en lokal bank eller kreditforening til at låne en restbeløbet i handlen..?? I så fald hvad vil typisk være udbetalingen..?? Og hvad er typisk renten..??
livet er jagt og kvinder....

hugoboerge
larsmand skrev:

Jeg har været i Thailand en del gange og kunne måske på et tidspunkt blive fristet til at købe en mindre condo... Da jeg ikke har alle penge til handlen søger jeg finansiering af denne.. Er der mulighed som i Danmark at få en lokal bank eller kreditforening til at låne en restbeløbet i handlen..?? I så fald hvad vil typisk være udbetalingen..?? Og hvad er typisk renten..??

Hvis en bank vil udlaane i Thailand vil de helst se at der er indtaegter involveret saa man er i stand til at betale afdragene. Om en thailandsk bank vil akceptere loensedler fra en dansk arbejdsgiver kan man godt saa lidt tivivl om.

Men normalt vil udbetaling ligge omkring 30% og det er maaske blevet hoejere nu eftersom bankerne strammer op.

Rentesatsen vi betaler lige nu er 5.87% p.a.

Spring til debat: