Se indlæg
 Udskriv debat
tlf. kort med forbindelse hele tiden
tigerdut
Hej.
Jeg har bankkonto i Thailand hvor de sender en sms med pinkode hver gang jeg skal på min konto.

Problemet er at hvert år efter jeg har forladt Thailand og der er gået et par måneder, så dør forbindelsen.

Findes der en udbyder hvor man kan få uafbrudt forbindelse året rundt ?

handy
tigerdut skrev:

Hej.
Jeg har bankkonto i Thailand hvor de sender en sms med pinkode hver gang jeg skal på min konto.

Problemet er at hvert år efter jeg har forladt Thailand og der er gået et par måneder, så dør forbindelsen.

Findes der en udbyder hvor man kan få uafbrudt forbindelse året rundt ?

forbindelsen burde ikke dø men formoder det er et thai sim kort den sender til der skal kortet bare være gyldigt jeg har ais og når jeg er på ferie i Dk og evt skal ordne noget skal jeg manuelt sætte mobilen over i Telia"s net har scb bank...så burde ikke lukke ned hvis blot der er blevet sat penge nok ind der hele tiden flytter gyldigheds perioden frem.....vh Handy Wink

Girobank
Hrj, naar du tanker din mobil op hernede, vil du normalt modtage en sms med besked om gyldighedsdato, hvis den er for kort, maa du fylde lidt mere paa.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Webmaster
Prøv med *121# så burde du kunne se udløbsdato på dit SIM-kort.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
farao54
Og et trick jeg selv benytter for at holde liv i mit tlf.nr. er at finde en af disse orange autiomater, typisk udenfor en 7/11, hvor man kan sætte små beløb ind på sin telefon. Her bruger jeg så små 10 minutter på at gentagne gange at sætte 10 Baht ind på min tlf, for derved at få lagt 1 mdr til udløbstiden. 12 forsøg og 120 baht senere er den forlænget med et år.. :-) Jeg benytter mig af 1-2-Call

Conrad
Jeg har sim kort til DTAC og her kan man få en ordning promotion hvor kortet er åbent i et år efter at der er tanket op.

Det koster lidt mere at ringe så, men det er ikke noget som generer mig, for jeg benytter ikke mobilen til at ringe med ret meget.

John
Jeg har i mange år haft 1-2 call og Kasikorn net bank, uden problemer af nogen art.
Hvis du har 1.2 call skal du kontakte dem og bede dem om at lave dit SIM kort om til et internationalt SIM kort, de har flere forskellige konto typer, og det er måske som nogen siger lidt dyrere at ringe fra, det ved jeg ikke noget om.
Mit kort har hvergang haft udløbsdato et år efter den sidste gang jeg tankede det op.
Hvis man har Kasikorn bank kan man forøvrigt også tanke op via net bank.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
THansen
Conrad skrev:

Jeg har sim kort til DTAC og her kan man få en ordning promotion hvor kortet er åbent i et år efter at der er tanket op.

Det koster lidt mere at ringe så, men det er ikke noget som generer mig, for jeg benytter ikke mobilen til at ringe med ret meget.

Løbetiden kan også forlænges med 30/90/180 dage. Eksempelvis giver opringning til *113*180*9# en forlængelse på 180 dage, dog ikke forlængelse til mere end 365 dage. Servicen koster et beskedent beløb, vistnok 2 baht per måneds forlængelse men jeg er ikke helt sikker.

Spring til debat: