Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Familie, ægteskab og børn » Andet familieliv
 Udskriv debat
Farvel Danmark.
vandango
Troen på, at Danmark er et smørhul, hvor alle vil bo, holder altså ikke. Kun hvis man er flygtning eller på anden måde i vanskeligheder.

http://www.b.dk/k...n-ikke-vil

[img]http://b.bimg.dk/node-images/725/5/620x/5725541-kronik191012.jpg[/img] is not a valid Image.

hugoboerge
vandango skrev:

Troen på, at Danmark er et smørhul, hvor alle vil bo, holder altså ikke. Kun hvis man er flygtning eller på anden måde i vanskeligheder.

http://www.b.dk/k...n-ikke-vil

[img]http://b.bimg.dk/node-images/725/5/620x/5725541-kronik191012.jpg[/img] is not a valid Image.

Velskrevet. Trist at det skal vaere saadan. Nu er Australien heller ikke det vaerste sted man kan flytte til Smile

click
TRIST men det er sandheden hvad Danmark desværre er blevet til, utroligt godt skrevet Bla bla bla
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Anonym Bruger
der er ikke meget fedt ved danmark efterhånden....blot et sted hvor folk kan skrabe lidt skillinger sammen til den årlige udlandsrejse, så pøblen kan føle sig som noget og ladet batterierne op.

folkesjælen er død...som jesper langballe sagde....vi er blevet tomme sjæle i sunde legemer, da træning og kost er blevet en religion i DK.

Men den øget indvandring er ved at splitte landet langsomt og ubevidst...med øget indvandring falder solidariteten og fællesskabet....alle større indvandringslande har liberalisme...Schweiz, Singapore, USA osv...hvorfor mon? kunne der være en sammenhæng mellem indvandring og faldende solidaritet og derved indførelsen af liberalisme hvor hvert familie passer sig selv? iøvrigt helt i tråd med den mellemøstlige og muslimske ånd, men også thaier tænker sådan...

goddag globalisering...

bannok
Nu ved jeg ikke hvor godt man kan sammenligne indvandringen i Danmark i forhold til Schweiz og Singapore.

Man kan også spørge sig selv om de tidligere regeringer har fejlet med deres blødsødenhed og så alle de SFere og Enhedslistens halal hippies. Der er ikke ikke blevet stillet krav til de nye der er kommet til danmark og her mener jeg i flere årtier. I stedet for har politikkere, kommunale som landspolitikkere, været så politisk korrekte at de har givet positiv særbehandling til indvandrerne, så som halal mad og de har forbudt svinekød i børnehaver, skoler og andre institutioner, jamen hvor er vi henne, danskere er et folk der spiser grise i rå mængder.
Istedet for at stille krav til de nye danskere er der krav blevet opfyldt den anden vej, og vores egne behov er blevet tilsidesat, og det hele er gjort i den forbandede politiske korrekthed.

Men vi kan nå det endnu, med at stille krav til dem der kommer ind i landet, e skal simpelthen tvinges til at opfylde de krav der bliver stillet for at få deres ydelser.

Der er nogle elementer iblandt invandrerene der stiller alle muslimer i dårligt lys, p.g.a. deres forkvaklede syn på livet og deres åndsvage holdninger, de skulle ikke have lov til at te sig som de vil, jeg går ind for ytringsfrihed, men ikke 5 kolonne virksomhed, som jeg mener at de ultra islamistiske imamer udfører.

Som dansker er det stadigvæk ok at være i Danmark, det er der ingen tvivl om.
Men hvis insitamentet for at flytte til Australien er billigere biler og lavere skatter, så fred være med det, nu har jeg aldrig været i Australien, men har arbejdet med en del Australiere og de brokker sig højlydt over høje skatter, høje priser og regler af al mulig art som som hæmmer deres frihed på en eller anden måde, som sagt jeg har aldrig været i Australien, så jeg ved ikke hvordan det er der nede.

Anonym Bruger
bannok skrev:

Nu ved jeg ikke hvor godt man kan sammenligne indvandringen i Danmark i forhold til Schweiz og Singapore

Det er sådan Danmark ender. Schweiz er bygget op af 3 etniske grupper...tyskere, italienere og frankmænd...dette krydrede med flygtninge fra balkankrigene, mellemøsten og en kæmpe gruppe af gæstearbejdere fra Tyrkiet, Rumænien osv., her er lidt uddrag af fodboldspillere fra deres nuværende landshold og u-21 hold:

Ricardo Rodríguez
Gökhan İnler
Xherdan Shaqiri
Blerim Džemaili
Granit Xhaka
Pajtim Kasami
Eren Derdiyok
Admir Mehmedi
Josip Drmić
Valon Behrami
Gélson Fernandes
Haris Seferović
Haris Tabakovic
Darko Jevtic
Nassim Ben Khalifa
Salim Khelifi
Mergim Brahimi
Berart Djimsiti

Singapore er ligeledes bygget op af en blanding af kinesere, Malay'er og indere...krydret med alt muligt andet indflydelse samt gæstearbejderne der udgør underklassen.

min pointe er bare......sammen med USA er disse to lande pragteksemplarer på liberale lande der fungerer godt...Liberal Alliance savler hvis man nævner disse 3 lande...ok, USA er ved at have problemer fordi den sorte og latinamerikanske befolkning er blevet for stor i forhold til den samlede befolkning, for få til at trække læsset og for mange 'freeriders'...nok om det.

Men er det ikke sjovt at der er en sammenhæng mellem faldende solidaritet og øget indvandring? for at have et fællesskab kræver det at man har noget at være fælles om...og hvordan kan man det når man ikke har noget som helst til fælles? de forskellige folkeslag vil bare passe sig selv og gifte sig i samme fælleskab. I gamle dage investerede vi i hinanden...vi støttede indirekte naboen børn og omvendt, fordi denne investering ville komme os alle til gavn...i dag vil vi kun os selv....muslimske børn på muslimske friskoler...velhaverbørn på velhaver skoler osv....det går kun én vej...alt det vi har været så gode til før bliver kvalt i egoisme.

JohnBKK
Gak til en hippie og bliv oplyst..

Annisette: Alt det, vi har bygget op, bliver opløst nu

»At vi har en regering, der ikke tager klimaet alvorligt, og som ikke vil hjælpe mennesker i nød. Alt det, vi har bygget op, bliver opløst nu. På trods af, at politikken ikke altid var lige god, var vi dog på vej mod nogle bedre løsninger, men nu bliver det hele bare smidt væk og ødelagt. Så kan vores børnebørn få lov at begynde igen forfra. Jeg forstår slet ikke, hvordan mange af politikerne overhovedet kan være politikere, jeg kan ikke begribe, hvad folk har valgt dem på."

http://www.bt.dk/...oploest-nu

Spring til debat: