Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
I gaar fik jeg forlaenget mit ophold i Thailand for endnu et aar. "Extension of temporary stay in case of retirement". Det gik let og smertefrit hos immigrationen i Samutprakan. Jeg blev ikke bedt om ekstra dokumentation som andre medlemmer har vaeret udsat for som for eksempel fotokopi af kredit kort eller konto udtog fra ens bankkonto.
Det gik lige efter bogen.
Dog var der een aendring sammenholdt med tidligere aar.
Efter papir arbejdet var overstaaet var det en tur ind i et lokale hvor der blev taget foto samt scanning af ens pas.
Er der andre medlemmer som har erfaret denne process ?
Herefter kunne chefen for immigrationen skrive under. En utrolig ung og smuk dame.
jeg fik det samme i juni mdr. i lomtien. da jeg er dålig gående kom der en ud i gården udenfor og tog foto af mig med åben pas. kunne hente næste dag. har min kone med til at tale