Se indlæg
 Udskriv debat
Nye regler? immigration.
kisser
I dag mødte vi 2 finnere, der var på vej til Immigration. De har 3 mdr.s visa. hjemmefra, men de havde fået af vide, at de skulle henvende sig på immigration efter 2 uger i Thailand. Ellers vil det koste 200 bath pr. person pr. dag! Vi rystede lidt over det, da vi selv nu har været her i 4 uger og har 1 års O multi visa fra Danmark. Vi plejer bare at tage et visarun inden 90 dage. Er der nogen der har hørt om nye regler på det seneste?

Fido
Det lyder mest som om de har misforstået et eller andet? Jeg har lige fået min 90 dages rapportering hos immigration godkendt online, så der er da nogle ting der er blevet nemmere her i landet.
One man's ceiling is another man's floor

hugoboerge
Fido skrev:

Det lyder mest som om de har misforstået et eller andet? Jeg har lige fået min 90 dages rapportering hos immigration godkendt online, så der er da nogle ting der er blevet nemmere her i landet.

To forskellige ting. Du taler omkring 90 dages rapportering.

Fido
hugoboerge skrev:

Fido skrev:

To forskellige ting. Du taler omkring 90 dages rapportering.

Tak for informationen, men jeg er udemærket klar over hvad jeg taler om Grin

cali111
Hej Fido. Har du et link til den online registrering. Hvilken provins er det i?
Jeg har spurgt om onlinereg. på Phibun immigration Ubon Ratchathani, og her meddeler man, at det kun kan lade sig gøre for hoteller og lignende indtil videre.

http://www.aseanmctour.dk
Fido
cali111 skrev:

Hej Fido. Har du et link til den online registrering. Hvilken provins er det i?
Jeg har spurgt om onlinereg. på Phibun immigration Ubon Ratchathani, og her meddeler man, at det kun kan lade sig gøre for hoteller og lignende indtil videre.

Det er denne her, men det virker vist kun med Internet Explorer:

http://www.immigr...age=90days

Jeg bor i Bangkok så jeg ved ikke hvordan det går med udrulningen, men det er planen at det skal kunne bruges overalt ... engang Wink

Spring til debat: