Se indlæg|
Leje af bil i Bangkok / Pattaya.
|
|
| OleH |
Lagt på d. 02/11-2015 10:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 458 |
Jeg har brug for at leje en bil i en måned eller to. Afhentning i enten Bangkok eller Pattaya. er der nogen, der har gode erfaringer med udlejningsfirmaer, såvel internationale som lokale, så del dem gerne her. Jeg har hørt, at der findes et lokalt firma på Pattaya Tai Road, der skal være godt, ved du noget om det ? |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 02/11-2015 12:06
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
[quote]OleH skrev: Jeg har brug for at leje en bil i en måned eller to. Afhentning i enten Bangkok eller Pattaya. er der nogen, der har gode erfaringer med udlejningsfirmaer, såvel internationale som lokale, så del dem gerne her. Jeg har hørt, at der findes et lokalt firma på Pattaya Tai Road, der skal være godt, ved du noget om det ?[/quote Et forslag - maaske findes Avis udlejning i naerheden af hvor du bor ? Saa er ingen grund til tage til Bangkok eller Pattaya for at hente den. |
|
|
|
| OleH |
Lagt på d. 02/11-2015 13:10
|
hugoboerge skrev: [quote]OleH skrev: Jeg har brug for at leje en bil i en måned eller to. Afhentning i enten Bangkok eller Pattaya. er der nogen, der har gode erfaringer med udlejningsfirmaer, såvel internationale som lokale, så del dem gerne her. Jeg har hørt, at der findes et lokalt firma på Pattaya Tai Road, der skal være godt, ved du noget om det ?[/quote Et forslag - maaske findes Avis udlejning i naerheden af hvor du bor ? Saa er ingen grund til tage til Bangkok eller Pattaya for at hente den. Det kan du have ret i, men jeg skal bruge bilen i det område, og i øvrigt bor jeg ikke særlig langt fra hverken Bangkok eller Pattaya. Så derfor efterlyser jeg erfaringer med leje af bil de to steder, da jeg formoder, at der er et større udvalg af firmaer, der udlejer biler, end i de fleste provinser i Thailand. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 02/11-2015 13:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Jeg har lejet bil mere end 10 gange hos Thai rent a Car http://www.thaire... Det fungerer glimrende og det er en hel del billigere end flere af de internationale. Har to gange fået skade på en bil så den ikke kunne køre mere og begge gange fået en ny bil leveret på stedet uden problemer. Den ene gang var i Sukhothai og den anden gang i Pattaya hvor de også havde en afdeling i den store outlet, ihvertfald for et par år siden. Når man lander står bilen klar i lufthavnen hvor man også afleverer den bagefter. Nemt ![]() |
|
|
|
| OleH |
Lagt på d. 02/11-2015 13:23
|
L skrev: Jeg har lejet bil mere end 10 gange hos Thai rent a Car http://www.thaire... Det fungerer glimrende og det er en hel del billigere end flere af de internationale. Har to gange fået skade på en bil så den ikke kunne køre mere og begge gange fået en ny bil leveret på stedet uden problemer. Den ene gang var i Sukhothai og den anden gang i Pattaya hvor de også havde en afdeling i den store outlet, ihvertfald for et par år siden. Når man lander står bilen klar i lufthavnen hvor man også afleverer den bagefter. Nemt ![]() Tak for linket. Jeg har lige været inde på siden, og man kan åbenbart spare lidt penge ved at betale, når man booker, i stedet for at vente, til man afhenter bilen. Har du betalt på forhånd ? Og kom du til at betale ekstra, de to gange, du fik skade på bilen ? (selvrisiko) |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 02/11-2015 13:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Jeg har alle gange jeg har lejet hos dem først betalt når jeg afleverede igen. De kører dog dit visa/mastercard hvor man også spærrer et depositum på kortet men den trækkes kun ved en skade og den bon får du bare annulleret tilbage bagefter. Ved den ene skade kostede det mine 5000 baht i selvrisiko, den anden kostede ikke da der var skyldig modpart. Du kan stole på dem, og deres forsikring virker. Jeg så godt lige de havde en promotion som gav rabat ved forudbetaling. Det har jeg ikke prøvet. Jeg plejer at kunne få en bil til ca 900-1000 baht om dagen i 2-4 uger. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.