Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
De første Android-brugere har allerede nu fået funktionen, og i den kommende tid vil alle kompatible Android og iOS-enheder få adgang til offline navigation.
Nu er det jo forholdsvis nemt og billigt at købe et thailandsk simkort, så jeg tror ikke den nye funktion er så forfærdelig banebrydende for feriegæster i Thailand. Man har for øvrigt længe kunnet hente en del af et kort til offline brug.
Nu er det jo forholdsvis nemt og billigt at købe et thailandsk simkort, så jeg tror ikke den nye funktion er så forfærdelig banebrydende for feriegæster i Thailand. Man har for øvrigt længe kunnet hente en del af et kort til offline brug.
Om det er nemt eller ej at købe et simkort, skal jeg ikke udtale mig om men ved du skal vise pas og osv.
Du kan da sagtens bruge din kort app og GPS i udlandet som det er idag, men her skal man være klar over at den vil bruge mobil data, og så vidt jeg ved, så bruger man meget data ved brug af GPS.
Desuden, så er det ikke altid jeg køber simkort, når jeg er på ferie.
Bruger kun mobilen, når jeg har WIFI på hotellet og her kunne man så downloade det kort man skal bruge gratis.
Fortsat god dag. Redigeret af energy d. 11/11-2015 12:19