Se indlæg
 Udskriv debat
Narrehatten - fortsat
Novicen
Tak for de barske - Men ærlige svar!

Jeg bryder mig ikke om tanken: "Thailand er ét stort bordel - med 62 millioner ansatte..."Smile Og det er det jo heller ikke!

Men jeg ved godt, at jeg virkelig skal se mig godt for!
Jeg er ikke "synsk", så selvfølgelig kan jeg ikke vide, om hun virkelig er rejst hjem???

At jeg har talt med hendes mor og hendes søster et par gange i telefonen er heller ingen garanti...

Jeg er dog naiv nok til, at "prøve grænser". I hvertfald så meget, at jeg bilder mig selv ind, at jeg nok kan få et "fingerpeg" om, hvor det bærer hen, ved at bruge min sidste rest af "sund fornuft", når jeg kommer derud... Shock

Alt kan ske. Selvfølgelig håber jeg, at det er en af "nålene i høstakken", jeg har fundet... Jeg kan nemlig virkelig godt lide hende!

Hvis ikke - Hvem var så den største idiot? Shock
Så ku´jeg lære det, ku´jeg!

Jeg føler selv, at det er den bedste måde, at se sagen på. Der er ingen grund til, at blive "Tudefjæs" og føle sig stødt. Der skal "to til en vals", og jeg har jo selv "købt billetten", ikk´? Grin

mange hilsner
Novicen

surin
jeg syntes det er en god ide at prøve lidt grænser af det kan spare mange problemer senere men håber da at du har fundet nålenGrinGrin

Novicen
Tak for svaret, Surin!

Hvis det kan bruges til noget??? Vil jeg gerne skrive "føljetonen" om, hvad det endte med, når jeg kommer tilbage...

Jeg kalder mig "Novicen", fordi jeg virkelig er en novice på dette område...

Mit eneste kendskab til et dansk/thai forhold, er en god ven, som har været lykkeligt gift med en thailandsk kvinde i 16 år...
De er nu udrejst til Thailand. Og ingen aner hvorhen i landet?
Så er det jo "kanon", at man kan spørge andre via denne webside!

For god ordens skyld: En af mine venner var med på turen, hvor jeg mødte "barpigen". Han har været gift med en dame fra Philippinerne... Og har selv boet derude i flere omgange.
Han "tror - lidt - på projektet...".

Vi må se, hvad der sker. Ingen kender dagen i morgen...

Mange hilsner
"Novicen"

Pescator
Hej,

Jeg er af den holdning at jeg tror det bedste indtil det modsatte er bevist.
Hvis du allerede nu begynder at lade mistænksomheden få overhånd, så har det forhold vist ikke mange chancer.
Tænk også lige på, at dette virker begge veje, hun skal også stole på dig i dk, og siden du nu een gang har taget springet og frekventeret glædespiger, hvad afholder dig fra at gøre det igen.

Iflg. alle sandsynlighedsregler så er nogle piger altså lige startet i baren, og nogle har altså også fødselsdag idag, rejst hjem og besøger familien etc. etc.

Hvad jeg derimod absolut ville være opmærksom på, er hvis der pludselig begynder at strømme allehånde ønsker ind til dig af økonomisk karakter.
Og een ting der er god at have in mente er følgende:
Din dame er sandsynligvis i en betrængt økonomisk situation, der har medført at hun har følt sig nødsaget til at vælge denne vej.
(har du øvrigt spurgt hende hvad der har afstedkommet dette valg?)
Hun har nu mødt dig, og du har supporteret hende i en vis udstrækning.
Men grundlæggende er hendes situation ikke forandret, i det øjeblik din support ophører, hvad vil du så have hun skal gøre?
Hun bliver nødt til at gå back in business, medmindre du fortsat støtter hende eller hendes økonomiske situation på anden vis bedres.
Ellers er hendes situation status quo, og den giver hende sandsynligvis ikke mange valgmuligheder.

Hvis du ønsker at checke om hendes oplysninger holder stik, så kender jeg flere der har sat en lokal detektiv på sagen.
Man kan måske diskutere de moralske aspekter heri, men hvis mistanken nager i en grad at det er ved at forgifte forholdet, så kan på denne vis få en vis ro i sjælen.

PS, så synes jeg iøvrigt ikke at du er en narhat Smile
Og jeg ønsker dig så absolut held og lykke.
Barpiger er også mennesker, og de har de samme drømme og forhåbninger som os andre.
Nogle bliver forhærdede i løbet af kort tid og andre formår at forblive som de var da de først besluttede sig for denne løbebane.

mvh
Michael

surin
at teste dem er ingen skade til
skægt du nævner fødselsdag gad vide hvor mange gange en bar pige har fødselsdag på et årGrin
da jeg i sin tid var singel og på ferie syntes jeg alle dem jeg mødte lige skulle have fødselsdagWink

Davser Novice
Ja gi hende en chance
MEN
Få hende til at fortælle hendes økonomiske situation så hun ikke kan lave om på det senere,så ved du hvor hun står om du skal betale penge til hende hver måned eller ej og hvor meget
Det er sgu surt først at opdage det når hun er her oppe og i er gift og du så skal af med 5000 kr om måneden til hende
OG tænk lige på vi andre der har en thai kone
De fleste af os har fundet hende på en bar,så det kan lade sig gøre at finde søde piger i en bar.
Men eftersom jeg har boet derude i 2 år har jeg set og lært etn masse og derfor advarer jeg folk mod div ting som kan ske ,,,,ikke at det sker
Tag springet men gem dine penge og lad som om du ikke har nogen penge,hvis hun bliver hos dig er der en mulighed,fortæl hende at du har knoklet et helt år for at kunne rejse derud,så fatter hun der ikke er en formue at gå efter
feriebamsen

surin
helt klart vær ærlig over for hende og forvent det samme fra hende spørg hende om hun vil sende penge hjem og hvor mange og om du skal betale sin-sod alene hendes svar og beløbets størrelse vil fortælle dig meget om hende

Spring til debat: