Se indlæg|
Net booking
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 19/03-2006 15:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
Hej alle! jeg er ny her. Jeg har læst en del af de indlæg på sitet, og synes der er meget mundhuggeri. Alligevel prøver jeg med et spørgsmål vedr. booking af hotel på nettet. Jeg har været på phuket med Kuoni julen over, og har netop bestilt flybillet til næste ferie. Så er det jeg spørger, hvor sikker er jeg ,hvis jeg bestiller hotel over nettet, og betaler forud. har altid været på charter hvor det jo er "trygt". |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/03-2006 15:23
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa Birkedhoj, Et godt sted at starte kunne eventuelt være i navigationsmenu på denne side under Hotelbestilling. Direkte link til Phuket: http://www.dansk-...phuket.php Blot et forslag. Redigeret af Webmaster d. 19/03-2006 15:24 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| high-tower |
Lagt på d. 19/03-2006 15:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 214 |
Hej, Selvom man generelt er forholdsvis godt sikret ved køb over nettet/betaling via crecitcard - forudsat at man er i god tro, vil det selvfølgelig være ærgerligt at stå med en forventning om at man har booket et værelse, blot for at konstatere at man er blevet taget ved næsen når man når frem. Jeg benytter altid Asia Discovery http://www.asia-d... og det er fornuftige priser og en helt unik service. Man kan betale på 2 måder - enten ved at udfylde en betalings formular og faxe den til dem, eller ved creditkort betaling via deres hjemmeside. De sender så en mail hvor de bekræfter ens reservation og sammen med mailen er der en voucher man printer ud og afleverer på hotellet når man checker ind. De både taler og skriver udemærket engelsk og er meget service minded. God tur ![]() Hejsa jeg lavede din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 19/03-2006 16:28 |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/03-2006 15:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Biekedhøj Ja ok nu skal du til phuket, der har de også nogle du kan booke på nettet vil jeg tro. Men ellers når jeg er afsted tager jeg til pattaya og har min base derfra, og jeg har aldrig haft problemmer med at booke. Det var kun den første gang jeg skulle sende penge på forskud og det sendte jeg i et alm. brev. Tror det var 14 dage efter skrev de en email om at de havde modtaget dem, de andre gange jeg har booket efter den første gang har jeg ikke skulle betale noget før jeg kom til hotellet. Men ellers må du få en rigtig god ferie, gid det var lille mig der snart skulle afsted kom hjem for1½ måneds tid siden og savner allerrede at komme afsted igen, må desværre vente til oktober måned. |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 19/03-2006 16:02
|
|
først tak til webmaster kim. jeg har været på hotelbestillingen foroven på denne udmærkede side. Tror nu nok det er high-tiwer, der har fået fat i mit spørgsmål. til jsh71, Jeg har altså booket fly, Thai den 26.januar 2007 så du behøver ikke være misundelig på mig.. Er ny i Thailand. Rejste dertil første gang 24/12-2005 og 3 uger frem. Har ellers rejst til Isla Margarita de 4 foregående år. Også dejligt. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/03-2006 16:21
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hvorfor ikke blot benytte [url]www.dansk-thai.dk/hotel-phuket.php[/url] Det er Web Sawadee Co.,Ltd., der står bag. Det er et gammelt firma, der er orden i sagerne, og det kan næppe blive billigere. /Robert Redigeret af Robert Kronberg d. 19/03-2006 16:23 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 19/03-2006 17:01
|
|
Det bliver jo nok også sådan. Jeg er nu heller ikke ude i kregleri. har rundet de 50. tænker mere på det sikre og behagelige for mig selv og min viv. Skal i øvrigt på ferie med nogle venner fra norge, der har 2 piger på 10 og 12 år. så det må gerne være i orden fra start. |
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 19/06-2006 12:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Er der nogen der har erfaring med [url]www.atsiam.com[/url] Det ser meget prof ud og de skulle være medlem af turistorganisationernes fællesråd (eller hvad det nu hedder). Grunden er at de generelt ligger 100 baht (per dag) under de fleste andre netbooking firmaer. 100 baht er jo en del hvis man skal bruge som mig 24 dage. Med Venlig Hilsen Niels Christian Mohr Hej Niels Jeg lavede din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 19/06-2006 14:09 Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 19/06-2006 16:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Jeg benytter altid selv netbooking og har prøvet med flere forskellige gennem flere år. Den eneste risiko man reelt løber er, hvis agenten går konkurs, fra det tidspunkt man har betalt pengene til agenten, til agenten har betalt hotellet. I den situation er pengene formentlig tabt. Risokoen må derfor anses for at være minimal. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 19/06-2006 17:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg har også boket ved flere forskellige selskaberf og havde kun lidt problemer lige efter flodbølgen, da vi skulle have pengene tilbage da hotellet ikke stod mere, men vi fandt et hotel på samui hos samme internetforhandler og fik resten af pengene retur. den gang var det mange penge da vi havde boket og betalt 4 værelser på sofitel i kao lak. denne gang har jeg boket alt igennem hotelthailand da jeg syntes de var billiger end de andre. prasat |
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 19/06-2006 18:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Jeg har set på hotelthailand og en del af de andre, de tager 1755 baht for de rum jeg skal bruge nemlig et family room. Atsiam.com tager 1650. Men selvfølgelig kan de have gemt nogle ekstra omkostninger et sted som morgenmad og lign. Heh altid en fornøjelse at lede efter gode priser ![]() NC Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/06-2006 05:34
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Web Sawadee Co.,Ltd., er også medlem af TAT og ATTA, som er omtalt som "turistorganisationernes fællesråd" i indlæg nr. 8. /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 20/06-2006 23:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
jeg har prøvet med Sawasdee mange gange, det virker bare fint.. men priser er ikke den laveste... prøve [url]asiarooms.com[/url] istedet! Hej Jeg har lavet din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 21/06-2006 10:53 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.