Se indlæg|
Hurtig hjælp søges til ulykkes patient Sarat Thani
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 04/12-2015 14:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
Jeg har fået følgende fra en der søger hjælp til et trafik offer i Surat Thani. Da hun ikke selv bor der søger hun efter en der taler engelsk og en der taler thai. Hospitalet har ingen hverken læger eller andet der taler engelsk. Vedkommende har været ude for et alvorligt færdselsloven uheld.. Følgende er hvad jeg har modtaget. Hej Poul.. En vens vens datter har været ude for et alvorligt uheld i surat thani og der er ingen på hospitalet der taler engelsk... Kunne tou måske hjælpe med thaidelen så kan jeg tage den engelske del. Hvis nogen kan hjælpe lad mig høre og jeg vil oprette forbindelse mellem jer. |
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 04/12-2015 15:07
|
Er nu på vej til Bangkok. Så ikke brug for rare mennesker. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 04/12-2015 15:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Har vi en dansk ambassade i Bangkok eller hvad... Kan forstå at det ville vare behandigt med en lokalt bosat dansk. Kan desvarre ikke hjalpe - er i Udon Thani.....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/12-2015 19:04
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Hvis man har en rejseforsikring vil de normalt kunne hjælpe ved sprogproblemer og evt. overflytning til Bedre/internationalt hospital. Husk derfor som turist altid at have forsikring med i baggagen, har man råd til en flybillet, har man også råd til sådan en. Ellers bør man slet ikke tage afsted, specielt med børn. PS. Det har de måske også haft siden de er overflyttet til Bkk? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 04/12-2015 20:57
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
@natty: Utrolig malplaceret comment til en emergency, skal du absolut udstille din bedreviden også her?![]() |
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 05/12-2015 00:31
|
Natty jeg er da glad for at jeg aldrig får brug for din hjælp. Det er simpelthen uforskammet at fremkomme med noget sådant i denne siuation.. Jeg er glad for at jeg er med i et netværk, ikke her, for fik meget hurtig besked fra to amerikanere og fire englændere som stod klar til hjælp, og dette uden sådan noget gylde som din løftede pegefinger. Måske er det en typisk dansk reaktions måde. Forklare en koma patient, at hvis forsikringen er i orden, ingen problemer. GRÆMMES |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 05/12-2015 02:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg giver natty ret, sørg for forsikring så klare de det hele, ingen forsikring så ligger man som man har redt. men et eller andet sted kan det vel være lige meget hvad sprog patienten taler hvis personen ligger i koma, eller hvad. men det næste er vel der starter en indsamling til hospitalsregningen. ¨ prasat |
|
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 05/12-2015 02:45
|
prasat skrev: jeg giver natty ret, sørg for forsikring så klare de det hele, ingen forsikring så ligger man som man har redt. men et eller andet sted kan det vel være lige meget hvad sprog patienten taler hvis personen ligger i koma, eller hvad. men det næste er vel der starter en indsamling til hospitalsregningen. ¨ prasat Manglede bare dit perfide indlæg... Hver tyv tror anden mand stjæler... Det der egentlig bare var meningen var, at personen skulle være bindeled imellem hospital og forældre som befinder sig i et andet land.. Gud fader siger jeg bare.. Sikke en tankegang... Redigeret af Mukke d. 05/12-2015 02:52 |
|
|
|
| cali111 |
Lagt på d. 05/12-2015 03:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Mukke skrev: prasat skrev: jeg giver natty ret, sørg for forsikring så klare de det hele, ingen forsikring så ligger man som man har redt. men et eller andet sted kan det vel være lige meget hvad sprog patienten taler hvis personen ligger i koma, eller hvad. men det næste er vel der starter en indsamling til hospitalsregningen. ¨ prasat Manglede bare dit perfide indlæg... Hver tyv tror anden mand stjæler... Det der egentlig bare var meningen var, at personen skulle være bindeled imellem hospital og forældre som befinder sig i et andet land.. Gud fader siger jeg bare.. Sikke en tankegang... Ja det er til at brække sig over. Men mange gange ser man, at individer med den tankegang, selv bliver ramt af ulykke en dag. Som regel den dag, hvor de lige havde glemt at forlænge forsikringen. Som dam nah |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.