Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nogle herinde med kendskab til en klinik der udfører operation for "gammelmandssyn" .. jeg bruger kun læsebriller, så det skal blot være det der skal rettes :-)
bangkok phuket hospital er et super sted......jeg var der for 3 år siden med 2 andre.....vi gennemgik en masse prøver, og det endte med, at vi alle 3 blev afvist pga. forskellige forbehold med vores øjne
det jeg mener er, at de ikke bare ser dig som en pengemaskine, men tager deres job alvorligt
når det kommer til en operation af øjne kigger man ikke på prisen, men hvor man kan forvente et 100% godt resultat
Ganske enig.. :-)... mht til prisen.. det må koste hvad det nu koster.. og lyder godt med afvisningen.. :-).. tager et smut forbi næste uge og ser på sagen.. ( er i BKK )..