Se indlæg
 Udskriv debat
Lejlighed i pattaya
Hejsa er der nogle herinde der kender nogle der har en 3 værelses lejlighed i pattaya eller jomtien? Eller hvis i kender et godt link hvor man kan se på de forskellige lejligheder, ville det være perfekt hvis i gad og ligge det ind her.

Davser
kig her

http://www.pattay...ents.shtml

http://www.fairpr...

ellers kig in på google den er din ven når du søger
bamsen

Hejsa Bamsefarr

Det var godt nok nogle dyre priser, men jeg takker for link

surin
hvis du leder efter billige boliger så kik en 5 km fra pattaya

bahtman
jeg kigger ogsaa efter en dejlkig lille lejlighed i pattya omradet, til omkring de 10.000 bath pr. mrd helst ikke meget over det belob, dog skal det vere tcet paa en af de store supermarker som Big C eller lotus, saa jeg kan gaa derover paa gaaben. ligesom det skal vere i mindst 15etage hojde, da jeg ikke kan holde ud at hore fulde mennesker synge den samme sang aften efter aften i karokebaren nede paa hjornet. saa hvis der er en som kende et sadan sted hore jeg gerne fra jerSmile

de links jeg har fundet til at soge er blandet andet
[url]www.pattayatrader.com[/url]Smile som ogsaa udgiver et gratsi magasin som jeg dog ikke har kunne opdrive de sidste mange gange jeg har veret i pattya
[url]www.realestatethailand.com[/url]Smile er ogsaa et ok sted at lede, det samme er
[url]www.pattayaproperties.com[/url]Grin
Redigeret af bahtman d. 16/10-2004 10:54

surin
hvad skal du i pataya hvis du ikke kan holde fulde mennesker ud???Grin

nakpakdee
He he Surin, godt argument der Wink

Men her på soi Khao Talo kan man nu godt bo i fred uden fulde mennesker om aftenen med videre.

15 etage i nærheden af de stor supermarkeder som Lotus og Big C til max 10.000 bath om måneden,,,,,,, det bliver ikke nemt Bathman !

Men held og lykke og er der noget jeg kan hjælpe med skriver du bare en mail !

Jeg har boet her i Pattaya i 1,5 år nu så lidt viden har jeg da suget til mig.

Mvh Svend.

surin
det var nu ikke så meget boligen jeg tænkte på
pattaya og ikke kunne holde fulde mennesker ud Shock så skal man da vist låse sig selv inde varGrin

Davser Bathman
Ja du kunne også kigge i pattayamail, der er som regel en del gode tilbud på at leje townhouse,og lejligheder især når du er oppe i den pris du nævner,
Jeg lejede en condo i jomtien i ca 2 år, for 2500 bath om måneden og købte så selv mølement,og det var dejligt med vagt,swimmingpool og
ca 30 kvm værelse og der bor flere danskere

[url]ca http//www.pattayamail.com[/url]

og du kan gå herind på wiking og lægge en annonce ind på det du søger,det læses af både danske,svenske ,og nordmænd

http://www.scan-s...

Du kan også se denne her fra pattayamail.com

Prc891/42/ Long term in Jomtien 500 meter from beach 50sq.m 17th floor, breathtaking view, air con, security, pool, fully, furnished 10-meter balcony 8,500 baht/month. 06 831 0916

boligbamsen

surin
boligbamse er der noget du ikke kan bamsefarr Grin ud over computerWink

Davser Surin
Hvad mener du med det
Min kone siger jeg ikke kan en skid
og den tro skal hun gerne beholde
bamsen

surin
ja bamse en ting er hvad konen ved og tror en anden ting er virkelighedenGrin

bahtman
man kan hvis godt misforstaa min naar jeg skriver at jeg ikke gider at hOre paa fulde mennesker hele nattet, man bor naturligvis i pattya fordi at der er et dejligt natteliv. men det behover jo ikke vere ligenede under min lejlighed. og kommer man op i hojderne saa vil lamen jo langsomt forsvinde, hvis du forstaar hvad jeg mener surin
Redigeret af bahtman d. 18/10-2004 08:53

bahtman
den ser god ud den lejlighed du linker til bamsefarr, jeg regner dog forst med at flytte ned til pattya om 6mrd, men det er jo engod ting at vide hvad man kan faa for singe penge inden begynder at besoge forskellinge condo/mansion komplekser

bahtman
jeg synes ikke fairproperties er helt fair med deres priser, eller er det bare mig som synes at jeg har set noget billigere

Davser Bathman
Ja hvis jeg var dig ville jeg lige tage en tur til pattaya og bo på hotelde første dage og så snakke med de lokale om hvor man kan fionde et godt og billigt sted,så kan du bo meget billigt
bamsen

surin
det var nu også ment med et smil på læben bathmanGrin

bahtman
jeg bor fortiden i bangkok, saa jeg kommer da til pattaya engang imellem, trafikosen er dog saa slem i bangkok at jeg regner med at flytte ned til pattya om 6-7mrd. naar jeg er i pattya bor jeg altid paa sawadee det er med rimlige priser da jeg var dernede for 2-3 mrd siden kostede det 1099 for 3dage, mens det i songran kostede omkring 500 pr. dag.
men da jeg skal bo med kone og barn, skal det vere noget ordnligt og da jeg ikke drikker mener jeg godt at jeg kan bruge mine penge paa at bo i noget ordnligt. kan jeg ikke finde en lejlighed som ligger klos op af et stort supermarket, kan jeg jo altid finde en lejlighed som ligger ved bathbusserne rute

bahtman
hej SvenWink
jeg haaber da at det kan lade sig gOre, hvis ikke vil jeg finde en af de store condo/mansion som ligger ved bathbussernes rute.
men det kan da verre at jeg sender dig en mail naar jeg engang har taget mig sammen til at flytte til pattya( selom det nok bliver jomtien jeg skal bo i)

bahtman
jeg er lige faldet over denne hjemmeside, hvorfra der er massere af links for dem som har brug for at finde lejlighed i pattaya.

[url]www.pattaya-accommodation.com/m2907.htm[/url]

Wink

Spring til debat: