Se indlæg
 Udskriv debat
rejseforsikring til thai
Thaidreamer
hej

nogle der ved om der ligger et rejsebureau der ka lave billet booking samt rejseforsikring for thai
tæt på visa centret i alma link bygningen i chidlom / pathumwan i Bangkok ?

jens
Rejseforsikringen vil jeg anbefale at købe online ved Bupa da de ikke har noget salgssted ved visacenteret, vi har besøg fra Thailand lige nu og hun blev nødt til at købe en fra et andet firma som var der og det var næsten dobbelt så dyrt som at købe Bupa online med samme dækning.
https://www.bupa....index.aspx
Mht flybillet ved jeg det ikke da vi havde købt den ved norwegian på forhånd da vi var sikre på hun fik visum.
Men jeg vil også gerne høre det mht booking da Konens bror gerne skal herop til sommer i 3 mdr også vil vi gerne bruge nogle af de 50000 baht han skal have i banken til flybilletten.
Og den regner vi med at købe ved norwegian igen.
Emirates de har iøvrigt 2mdr billetter til lige over 4000kr her i foråret og over sommerferien fra Bangkok med sidste udrejse 22 juni

sudsakhon
Jeg vil stille mig op i køen og også anbefale BHI.
Har kun gode erfaringer og de er på listen over "godkendte" forsikringsselskaber.

Vi bruger dem hver gang familien er på besøg

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Pingus
Du finder bare nærmeste rejsebureau og køber din forsikring der. Ellers er der etagen ovenpå visaafdelingen, hvor du kan købe.

Thaidreamer
Jo men nu ska man jo ikke købe før det er sikkert med visum

Sidst klarede vi det i jomtien
Billet bookning 200 baht og 3 mdr. Rejse forsikring til hende for 2700 baht

Men denne gang er vi i bangkok

Thaidreamer
Ja har også set de lover priskrig i 2016 .
Søgte en billet fra 27 aug til 18 september 3680 kr
Direkte med norwegian og nu er bagage med I pris

jh
Det er jo helt op til jer selv hvordan i vil købe rejseforsikring men syntes da der kommer flere og flere på man kan ordne det online billigt.
@Thaidremer måske varler Norwegiean priskrig men hva fan kan man bruge det til.Her i julen var den gal med deres maskiner igen fra USA og det var sku en del mennesker der kom til at vente.Og de har ikke noget samarbejde med de andre selskaber,så det er bare farvel og tak,skønt når man står at skal afsted

Thaidreamer
Emirates har osse meldt ud med tilbuds priser så flere følger vel med

Er heller ik selv helt vild med norwegian ..
Denne gang fløj jeg med austrian air ..

hlmjyden
Er der nogen som har erfaring med Kronborg bureau i Slagelse de formidler hjælp til alle former for visa både fra Thailand og Danmark

hugoboerge
hlmjyden skrev:

Er der nogen som har erfaring med Kronborg bureau i Slagelse de formidler hjælp til alle former for visa både fra Thailand og Danmark

Du mener vist Kronberg:

https://www.consu...-thailand/

SteenJ
Ja det har jeg....
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

hlmjyden
Er der gode eller dårlige ting at sige om Kronbergs firma

farao54
Søg i forum og du vil selv kunne danne dig et indtryk.

hlmjyden
Det troede jeg at jeg havde gjort ved det jeg skrev

kro90
Hej HLMJyden
På forsiden af forum'et har du under listen af indlæg et søge felt.
Prøv her at søge på Robert Kronberg.
Du kan også prøve at bruge Google.
Der har været skrevet side op, side ned om Robert og der er meget delte meninger omkring personen. Noget af det der er skrevet lyder som person forfølgelse, andet meget rosende.
Jeg har ingen kendskab til Robert's bureau, men kender kun Robert fra en 20 år gammel sag, der blev løst. Så jeg har ikke brugt meget tid på at følge ham.
Kim

hlmjyden
Mange tak for hjælpen har forsøgt mig lidt frem og har fundet en del forskelligt om Kronberg, vil forsøge at ordne tingene selv.Jeg skal have min kone med til DK det kan vel ikke være så svært,men vi bor meget langt væk fra Bangkok,så vi kan ikke rende derinde hver anden dag

Spring til debat: