Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Vi var i Bang Saray og kikke, til juli når vi kommer igen vil vi gerne derud og holde ferie,er der nogle herinde der kender Geusthouse/feriebolig/til rimelige penge.Fandt flere steder men det kostede kassen så godt og vel,så vil lige høre om nogen herinde har gode forslag,gerne privat.Pris ca 10000-15000 Baht for 1 måned.
bang saraye er nu der nu mange hyggelige muligheder for bar og spisesteder. nogle få danske men en del norske og andre.steder. nogle med væelser os. nu lejer jeg ik selv værelse da jeg bor kun 8 km derfra. især i weekenderne er der masse af liv. hygge viggovax
der er masser af nye tomme lejligheder i området fra 10.000 bht plus el og vand
Ja det er der flere i Pty der også fortalte mig men når jeg stillede spørgsmålet om hvor man skulle hendvende sig vidste ingen noget alligevel.Har du et link eller tlf til noget så send mig venligst en pb.
prøv at se i den nogske avis, thailands tidende, kan læse her i foummet en gang prr. md. ca den 1,
Har kikket i den hver gang det er som regel ikke short time rent.Og er der noget koster det en formue det er gerne en af deres resorter der noget til leje i.
Håber du kender området, for der er stille 'derude'
Den havde jeg set men de datoer vi kommer der er den ikke udlejet.Og booking gennem airb skal man betale hele beløbet når du booker,og så kan det være man har købt katten i sækken.Ergo du mister ikke dine penge ved Airb men gider ikke en hel masse bøvl,det har jeg prøvet før hvor vi bookede et sted.
Hvorfor overhovedet booke før du kommer derud. Det er jo midt i lavsæsonen, så der vil jo ingen problemer blive med at finde noget, der falder i jeres smag.
Hvorfor overhovedet booke før du kommer derud. Det er jo midt i lavsæsonen, så der vil jo ingen problemer blive med at finde noget, der falder i jeres smag.
Jamen det er jo det jeg skriver i foregående svar,men ville da gerne vide om nogen kendte til noget derude der ikke er alt for dyrt.Det er jo altid rarest at vide når der er lidt at gå efter.Og ja det er jo den nemmeste tid i Thailand.