Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Det hele er lidt forkert opsat, for de beder dem om at gå på nettet uden at have forsynet dem med muligheden for at gå på nettet og så beder dem dom om at forbinde til AOL som ikke findes mere. Alt i alt opsat til at faile.
Men når alt kommer til alt så ville de fleste uden problemer kunne bruge en windows 95 maskine der var koblet på netværket for grundlæggende fungerer det på samme måde. altså hvis vi ser bort fra at websiderne for manges vedkommende er programmeret med teknologi som windows 95 ikke understøtter.
Ja husker meget vel DOS på min Commodore 128.
Min dengang meget lille søn mestrede til fulde commandoerne så han kunne spille spil på den, 4 - 5 år var han vel?
Mener altså at kunne huske, at jeg også lå og rodede med noget DOS under Windows 95, så spillene, mus, lyd, grafik, hukommelse virkede optimalt?
Savner lidt de gamle tasteturer fra mærkevare maskinerne, de var lækre at skrive på.