Se indlæg
 Udskriv debat
Internet hastighed i Pattaya?
Fido
Er der nogle af jer som har et overblik over hvilke internethastigheder der er tilgængelige i Pattaya?
Jeg overvejer at flytte fra Bangkok til Pattaya senere på året, men jeg er meget afhængig af et hurtigt og stabilt internet. I øjeblikket har jeg en AIS fiberforbindelse med en True Online ADSL back up, og jeg vil gerne have noget tilsvarende i Pattaya.
One man's ceiling is another man's floor

Nero
Fido skrev:

Er der nogle af jer som har et overblik over hvilke internethastigheder der er tilgængelige i Pattaya?
Jeg overvejer at flytte fra Bangkok til Pattaya senere på året, men jeg er meget afhængig af et hurtigt og stabilt internet. I øjeblikket har jeg en AIS fiberforbindelse med en True Online ADSL back up, og jeg vil gerne have noget tilsvarende i Pattaya.

Du kan få fibernet 30 mbit fra 3BB. for ca. 1.200.- bht pr. måned. Efter nogle fødselsproblemer, kører det nu perfekt. De måtte trække hele kabelnettet om i den village jeg bor i. Men fin service. De kom hver dag, hele den uge der var problemer.

handy
ja kender også flere her i Pattaya der har Thrue online fiber hvor det virker upåklageligt men desværre også folk der synes det er noget skod....har selv 3bb da de havde kabler i ejendommen i forvejen....

Spring til debat: