Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogle af jer som har et overblik over hvilke internethastigheder der er tilgængelige i Pattaya?
Jeg overvejer at flytte fra Bangkok til Pattaya senere på året, men jeg er meget afhængig af et hurtigt og stabilt internet. I øjeblikket har jeg en AIS fiberforbindelse med en True Online ADSL back up, og jeg vil gerne have noget tilsvarende i Pattaya.
Er der nogle af jer som har et overblik over hvilke internethastigheder der er tilgængelige i Pattaya?
Jeg overvejer at flytte fra Bangkok til Pattaya senere på året, men jeg er meget afhængig af et hurtigt og stabilt internet. I øjeblikket har jeg en AIS fiberforbindelse med en True Online ADSL back up, og jeg vil gerne have noget tilsvarende i Pattaya.
Du kan få fibernet 30 mbit fra 3BB. for ca. 1.200.- bht pr. måned. Efter nogle fødselsproblemer, kører det nu perfekt. De måtte trække hele kabelnettet om i den village jeg bor i. Men fin service. De kom hver dag, hele den uge der var problemer.
ja kender også flere her i Pattaya der har Thrue online fiber hvor det virker upåklageligt men desværre også folk der synes det er noget skod....har selv 3bb da de havde kabler i ejendommen i forvejen....