Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min kone har boet i danmark i 10 år sammen med mig.
vi skal nu igen forlænge hendes opholdstilladelse det er jo ok.
Men jeg printet først papir fra nettet og sendte,fik efter i e boks fra udelændestyrelsen i vide at hvis vi ikke sendte digitalt blev den afvist.
Ok det har jeg så gjort.
Fik så også i vide at hun skal have lavet Biometri inden 14 dage. D.V.S. at vi skal bruge en hel dag på at vente på vores tur Ryesgade 53
De gør det jo meget besværligt,og finder hele tiden på noget nyt.
Skal lige siges min kone har egen forretning betaler moms og skat, har 4 ansatte hvor hun betaler a skat,feriepenge,am bidrag osv.
Er det MIN kone danmark vil af med???
Det burde selvfølgelig kunne klares på den nærmeste Rådhus, hvor de tager de samme informationer til pas.
Nu skal i nok være uheldige hvis der skal ventes hele dagen. Her er ventetiderne (gennemsnit for hver dag)for uge 13:
Mandag (kl. 8.30-12.00) Lukket
Tirsdag (kl. 11.30-17.30) 01:08
Onsdag (kl. 8.30-12.00) 00:21
Torsdag (kl. 11.30-17.30) 00:51
Fredag (kl. 8.30-12.00) 00:26
Har selv med succes kommet lidt i 17.30. De lukker folk ind indtil og så betjener de dem som er kommet ind. Ventede ca 15 minutter