Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har faktisk tænkt mig, at - tænke - mig godt om, derude!
Med hensyn til "pengestrømmen", er den betalt over 3 gange, efter, at jeg er kommet hjem... Men det ændrer jo ikke på noget...
Jeg har gjort - virkelig meget - ud af, at fortælle, at jeg måske virker stinkende rig i Thailand? Men bestemt IKKE er det i DK!!!
Hele "sangen om vores høje skatter og dermed væsentligt lavere købekraft i forhold til indtægten" er blevet "sunget" igen og igen...!
Jeg er én gang, for to måneder siden, blevet spurgt om lidt flere penge, men svarede som bekendt "nej". Begrundelsen var blandt andet, at så måtte jeg opgive turen. Hvis jeg ikke sparede alt hvad jeg kunne... -Ingen Thailand! Det blev accepteret med det samme i den anden ende... Jeg er ikke blevet spurgt siden...
Det engelske? Er virkelig MEGET begrænset! Det "trøster" mig lidt!
Ifølge hende selv, er "mine penge" blevet brugt på et lille lokalt spisested... Det vil jo så vise sig, om det passer?
Hun har, iøvrigt, ingen "problemer" med, at jeg ringer til hende. Uanset, hvad tid, det er på døgnet...
Såeh... Der er kun én vej... Ud at se, hvad der sker. Hvis jeg allerede fra begyndelsen er negativ, kan jeg lige så godt tage til Samsø?
Men - I har HELT RET! Jeg er helt med på, at jeg har kastet mig ud i et usikkert "eksperiment". Men det kan jo - trods alt - gå begge veje.
Jeg kan desværre ikke tage afsted før tiden. Så der må ske, hvad der sker...
Men jeg vil meget gerne fortælle om "ekspeditionen", når jeg kommer tilbage til januar. Uanset, om jeg ramte rigtigt eller brændte en vis legemsdel!
du skriver at du ikke kan ændre din rejse men der var jo også den muglighed, at du kunne sige at rejseselvskabet havede overbooket men du kun bliver forsinket 4 dage.
det kan godt være det virker lidt lusket, men det er virkelig en god måde at sikkre sig bare en lille smugle på men det er selvfølgelig helt op til dig
det kan godt være at vi andre herinde er negativt stemt på grund af vores erfaring forde der er mange alarmklokker der ringer i din historie men hav dem i baghovedet og tag en god ferie se hvad der sker det kan jo være at du har fundet den rette
Hej Novicen
Du har nu fået rigtig mange god og velmente råd, og på en eller anden måde tror jeg du har forstået budskabet om at du nok ikke har båret dig alt for heldigt ad, desangående de økonomiske forhold. Men i håbet om at du er heldig og ikke får brændt røven, vil jeg ønske dig held og lykke i dit forehavende. Der er som du ser! kommet en del forslag om at indfinde dig ”for tiden” for lige at se hvordan tingene tager sig ud. Hvilket uden tvivl er et særdeles godt forslag, og bør praktiseres for din egen skyld – det kunne meget vel være at du blev meget klogere efterfølgende.
Og det er da ikke så ringe endda !!!!!!
Hilsen Rasmus